Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1974 r.
50 cm3
2 KM
0.00 s
Komar 12Volt / wskrzeszony z myślą o wypadach na ryby w wolnym czasie.
-światła Ledy, przód żarówka 54-ledowa,tył 2-ledowa(bardzo niskie zużycie prądu max do 3W.
-świeca zapłonowa ACdelco platynowa
-Na tylnym wahaczu poprzedni użytkownik zamontował stopki dla pasażera :]
-splanowana głowica
-koła przerobione na łożyska kulkowe
-ścięta iglica
-nawiercona dysza główna
-mniejsza zębatka z tyłu
-instalacja 12v: zamontowałem mostek prostowniczy z simsona 25a/1000v, 3 cewki prądowe(każda rozmasowana)(zapłonowa została przewinięta) wszystkie nawinięte do pełna drutem 0.7-0.8, cewka zapłonowa z simsona 12v + kondensator, akumulator 5ah. Nie jest to zapłon bateryjny ponieważ prądnica nie potrzebuje wzbudzenia, więc bez aku motorek spokojnie odpala i jeździ nawet na światłach.Akumulator przy prędkości 45-50km/h ładowany jest do około 15V.
-kierunkowskazy, (przełącznik z Dniepra), przerywacz z simsona
-2 torby po maskach pp. gaz, z założonym stelażem metalowym wewnątrz.
Silnik został zaadoptowany od rometa pegaza( na pedały), niestety juz bez automatu(poprzedni właściciel przerobił na zwykłe biegi). Pegaz z którego pochodzi silnik miał przebieg 984km od nowości, został zatarty przez matkę właściciela cukrem ^^, po kontuzji syna na motorku(złamania nogi), pegaz został postawiony pod furtką, przestał tak około 25lat. Po takim czasie tylko silnik nadawał się do wyciągnięcia. Został oczyszczony, odremontowany: nowe łożyska wału,tłok + pierscienie , tarczki, kosz sprzęgłowy, wałek zębatki, o dziwo cylinder nie został podtarty lecz pierscienie i tłok ucierpiały (wyszczerbiły się) cylek zachował się w nominale. Podzespoły wewnątrz były w bdb stanie(prawie jak nowe, chronione szczelnie przez kartery przed przyrodą przez lata).
Oryginalne, przód sprężyny, tył amortyzatory spręzynowe.
Głośniki od kompa, przerobione na 12v, pod fona.
-Założenie lepszych amortyzatorów
-mini car audio
+iskrownik
+bezawaryjny
+prostota
+pedały
+biegi w rączce
+nominał!!!
+bagażnik
+12v
+kierunki
+torby(pojemność)
-Jakość wykonania przednich wachaczyków
-Jest w stanie rozpędzić się do około 60km/h(wygrany wyścig z ogarem 200)
-Własnoręcznie położona instalacja 12v z ładowaniem akumulatora i kierunkami.
-Nie straszna mu żadna góra!
-rekord naładowania aku przy ciągłej prędkości 50km/h wynosi 15.40V :)
Dobrej jeździe tym Kumanczem :p
No bardzo ładny komarek.
10/10
Życzę z radości z jazdy i zapraszam do mojego ogara.
spoko Komarek:)) dobry sprzet:))
mialem kieys komara tylko ciut nowszego z innym przodem:)))
15/10 szerokosci zycze i pozdrawiam:))
zapraszam do siebie i ocen moje moto:)))
brylantn nominował pojazd do prezentacji tygodnia
brylantn oznaczył pojazd jako wyjątkowy