Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1977 r.
Konopnica
50 cm3
2 KM
3 Nm
0.00 s
Krótka historia Komara:
2006: -wymieniona linka od gazu, świeca i żarówka w tylniej lampie.
2009: -wymiana białej kedry na zbiorniku na czarną.
2010: -ponowne zarejestrowanie,
-dokupienie prawej skrzynki na narzędzia,
-odrdzewienie wnętrza zbiornika na paliwo,
-naklejenie na zbiornik naklejek \\\\\\\"ROMET\\\\\\\",
-wymiana głowicy na taką jak w Ogarze 205,
- założenie nowego licznika od Simsona,
-w lipcu Komar był obecny na zlocie motocyklowym w Strobinie, o czym świadczy jedno z dodanych zdjęć.
2011: -bezawaryjna jazda :)
2012: -||-
2013: -pęknięcie lewego kartera we wrześniu i unieruchomienie motocykla
2014: -zakup "nowego" silnika Dezamet 017 (kwadratowy z biegami w rączce)
W żadnym wypadku.
Wymieniona głowica na taką, jak w Ogarze 205
Wymieniona choinka
Wymieniony silnik w kwietniu 2014 roku z Dezamet S38 na Dezamet 017
Jak dla mnie w sam raz.
Bo to jedna. :]
Utrzymanie w takim stanie w jakim jest obecnie.
Plusy:
+ małe spalanie
+ piękny wygląd
Minusy:
- mała prędkość maksymalna
Ponad 2960 (stan na 07.09.2013r.) przejechanych kilometrów bez żadnej poważniejszej awarii. Tego dnia okazało się że lewy karter jest pęknięty co uniemożliwiło dalszą eksploatację.
Fajny komarek , oby ci długo służył i broń boże nie tuninguj go bo wtedy to popełnisz grzech ciężki niszcząc kolejny zabytek , a widać że jest on w bd. stanie.
.S.Z.E.R.O.K.O.Ś.C.I.
matthef uznał sesję jako wyjątkową