Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1973 r.
kościan
49 cm3
1 KM
5 Nm
0.00 s
komar 2330, wielki remont ;]rozpoczęcie 10.12.10,
przepraszam za zdjęcia słabej jakości ale jak będzie trochę złożony to będę cykał foty cyfrówą
Wspawana nowa tuleja wahacza większa stosowana w ogarach 200/205 z nową ośką i tulejami
s38 skończony remont naturalnie wymienione łożyska panewki, nowe sprzęgło i wał
Wypolerowany. Kupiłem nowe kolanko, od kolegi z forum głowicę ZDM, nową gumę gaźnika, wężyk nowy łańcuch łącznie z zębatką przód + tył
Przód wahacz na sprężynach bardzo prosty w budowie łapy mają wkręcone nowe smarowniczki i nabite nowe tuleje. Tył to klasyczne amortyzatory na sprężynach bez tłumienia olejowego, wypolerowana góra a spodek pomalowany na czarno.
myślę że niedługo będzie
99% oryginału bo 1% to już farba ;d
sam koszt farby i podkładu już kosztował :)
poszukać metalowej lampy i licznika. poskładać, dbać, czyścić, przepalać, zachować
+klasyk
+brak konkurentów ;D
kupno za taką cene
samo posiadanie ;D
myślę że pewnie jeszcze o wersji 2352W no i nie ma sięco rozpędzać bo muszę pozostałe pojazdy odpicować
Kolejny ocalały Romet! Wpadnij do mnie i oceń moje motorki! ;)
bo tu jest po spolerowaniu jasny ;D
zgadzam się. doprowadź do orginału ;p pozdro