Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1976 r.
Stalowa Wola / Cieszanów
49 cm3
2 KM
0.00 s
Niestety Rama poszła i poszedł na razie na strych silnik przełożony do innej ramy i nadal funkcjonuje.
Światła:
Krótkie: 3 białe diody przód, 2 w kloszu tył.
Długie: żarówka 21W przód, 2 diody tył.
Klosz tylny: od WSK
Wyrzucone siedzenie oryginalne i wmontowane 2 osobowe.
Bak przełożony z pod siedzenia na ramę.
Opony od jakiegoś ruskiego crossa.
Rączka gazu od WSK.
Jak na razie zero tuningu silnika.
Na wakacjach 2010 wymiana gaźnika na ruski co jak co ale ruskim gaźniki się udały polskie wymiękają.
Może wymienię cylinder na 60ccm.
tylne od Jawki czeskiej 50ccm utwardzone kawałkiem rurki-3cm (rurka spina bardziej sprężynę)
Wyjazd na nim do innej wioski oddalonej o 50km:
zabrakło benzyny - pchałem 5 km, aż gość użyczył mi trochę od piły motorowej.
Dotankowanie.
Dojechanie na miejsce.
W drodze powrotnej strzeliła śruba od dekla co się z tym wiąże wyciekł cały olej, a do domu nadal 40km.
Dojechałem z spalonym sprzęgłem po wymianie sprzęgła jeździ do dziś.
+ Zapach benzyny, spalin
+ Olej na rekach
+ Ma swoje humory lecz gdy go wysłuchasz nigdy cie nie zawiedzie.
- Nie widzę.
Silnik zadziwia mocą 50km/h ja sam i 50km/h z kimś.
90km/h (niemożliwe? a jednak zębatka z tyłu od motorynki i wszystko jest możliwe lecz siły w tedy nie ma w cale aby ruszyć trzeba go ładnie rozbujać własnymi mięśniami.
Honda coś powyżej pojemności 600ccm.
Fajowski, tez bym chciał 90km/h wpadnij do mnie :D
Starasz się wrzucać na koło obok słupka ? Wiesz co by było gdybyś głową uderzył, bądź klatką piersiową ?
Hmm kolega z Cieszanowa widzę , mam niedaleko , co do maszynki to 10/10