Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Gniezno
50 cm3
3 KM
5 Nm
0.00 s
C1 to bardzo miły pojazd miejski. Cechą wyróżniającą go spośród innych pojazdów 4T to wydech, który miło pomrukuje.
Zastosowany silnik nie jest demonem mocy, jednakże na pierwszy pojazd jest w sam raz. Nie daje specjalnie ciar na plecach,a uczy prawidłowych nawyków i opanowania. Koła 13" z laczkami 110/90 zapewniają komfort jazdy oraz dopełniają walorów estetycznych, nie wyobrażam sobie C1 z kołami 10" z oponą jak od taczki, czy wąskimi i dużymi kołami z ogara900. Zawieszenie zostało opisane na dole, ogółem mówiąc do najgorszych ono nie należy. Zegary nie są jakimś cudem stylistycznym,ale nie są też szpetne.
Jak wiadomo, wśród jednośladowców jest przeświadczenie o awaryjności pojazdów z Chin bądź na ich podzespołach. W moim pojeździe od początku nie działał klakson (serwisan wymienił cały przewód zasilający klakson,gdyż fabryczny jego zdaniem był za krótki), Nie odpalil po zimie, gaźnik od nowości był rozregulowany (ciepły silnik miał skrajnie zmienne obroty), kolejnym problemem była od nowości uszkodzona fajka, przez która odpalenie pojazdu było utrudnione.
Podsumowując pojazd dobry dla początkujących, którzy mają się uczyć poprawnej jazdy a nie dla fanów jazdy na laku i wyprzedzania na trzeciego.
Nie przewiduję ingerencji mechanicznej w pojazd, jedynie odblokowanie. Nie wykluczam inwestycji w wygląd.
WWW.SKUTERYGNO.FORA.PL ZAPRASZAM !
Hondowski czterosuw z poziomym położeniem cylindra.4 biegi,manualne sprzęgło olejowe, zwykły gaźnik.Napęd łańcuchem...
Przednie zawieszenie w mojej opinii jak i innych posiadaczy tego modelu jest za miękkie, ostro dobija przy hamowaniu no i o jakichś głębokich zakrętach można zapomnieć gdyż słabo wtedy o stabilność.
Tylnie jest wporządku, dwa elementy zapewniają dobrą amortyzację.
Każda jest godna zapamiętania.
Cieszyc sie jazda,dbac o niego i tyle.
Plusy:
-Wygodne,długie siedzenie;
-Mała paliwożernośc;
-Miły w eksploatacji;
-Cudowny sound'zik;
Minusy:
-Silnik zapala dopiero wtedy kiedy świeci się lampka luzu.A ona czasami śię nie zapala i trzeba mieszac w skrzyni na milimetry;
-Tylni plastik nad lampą trochę trzeszczy przy wduszeniu;
-Luzujące się tylne kierunki;
-Jak dla mnie jest za mały, na dłuższej trasie jest mi nie wygodnie.
Nie zwiedziłem nim całego świata,ale kilka tras po kraju było.
-Długiej,bezproblemowej i bezpiecznej eksploatacji.
-O jakimś nakedzie
WWW.SKUTERYGNO.FORA.PL
Silnik zapala dopiero kiedy świeci się lapka luzu... mam to samo, pierdziele go daje sprzegło i chodzi normalnie... albo na kopa!
Dbaj o maszynkę ;)
Zajebisty!!:D
Wpadnij do mnie:D
Zajebisty motor, chyba nim za dużo nie śmigałeś bo nie widziałem na mieście :)) 10/10 wpadnij do mnie ! :)
super maszyna 10/10 pozdrawiam zycze szerokosci zapraszam do mnie
Gdzie kolego lusterka zgubiłeś? :-) Super maszyna, zapraszam do mnie
Niezła maszyna, tylko pozazdrościć. Zapraszam do mnie.
http://www.motofora.pl/
zapraszam
z woj. podkarpackiego
Na 2 biegu, manetka na full zablokowanym motorowerem i według ciebie jest zadziorny? To chyba jakiś żart... Odblokowany już nawet jedzie bo na 2 biegu możesz jechać 45, tyle, co teraz na 4 biegu...
WWW.MOTOFORA.PL
Gdy nie świeci lampka luzu to go zapalaj na kopnik... a odblokowałeś od razu po kupnie czy jest zablokowany?