Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1979 r.
Iwanowice Małe
49 cm3
2 KM
5200 Nm
0.00 s
żadnego Tuningu Oryginał prezentuje się pięknie;)
Typu 019 dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem. Średnica cylindra 38 mm skok tłoka 44 mm, pojemność skokowa 49,8 ccm. Stopien sprężania 8. Moc maksymalna 2.5 KM przy 5200 obr/min. Cylinder żeliwny, głowica ze stopu lekkiego. Wał korbowy i stopa korbowodu łożyskowane tocznie. Rozrusznik nożny.
Zawieszenie koła przedniego na widelcu teleskopowym bez tłumienia, o skoku 70 mm. Zawieszenie koła tylnego na wahaczu teleskopowym bez tłumienia skok 50 mm.
Każda podróż jest przygodą
Odrestaurowanie na stan fabryczny i rejestracja na żółte tablice jako zabytek
Plusy:
- Małe spalanie
- Wygoda pod czas jazdy
- Małe rozmiary
- Łatwy w obsłudze
- Nigdy mnie nie zawiódł i nigdy się nic nie zepsuło
Minusy:
- za krótka kanapa pod czas jazdy w 2 osoby daje się we znaki
- po za tym moim zdaniem brak ;]
-150 km w ciągu jednego dnia spalił nieco ponad 2 litry ;]
-uciągniecie 240 kilogramów złomu na wózku w dwie osoby na trzecim biegu
marzę o odrestaurowaniu również mojego komara 2350
spoko romet 10/10 opacz mego rometa :)
ładny romecik i nie zawodny jak dbasz o niego;) miałem takiego samego;) zapraszam do skomentowania mojej czerwonej jawy ;)
Fajny Romet nie masz grażu dla niego bo szkoda go troche
10/10
oceń moje romety
Pozdro :)