Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1959 r.
250 cm3
14 KM
0.00 s
Druga moja Jawa. Pierwszą niestety sprzedałem. Oryginalnie była wiśniowa, ale lakier był dość zniszczony więc potrzebny był remont. Chromy na szczęcie były dobrze zachowane. Na chwilę obecną kieunki i kufer zdemontowane.
nigdy!!!!!!!!
Dwa takty, jeden cylinder. Prądnica od Mz es250 i elektroniczny regler.
Standard. Jedynie koła zostały rozebrane i złożone na nowych szprychach i felgach od MZ es250.
Każda dalsza niż 20 km.
Awaria w terenie i powrót do domu na linie. Jakieś 20 km. Jako holownik Yamaha FJ 1100.
Poprawić dolne szklanki amortyzatorów.
Same plusy oprócz trochę zbyt miękkiego zawieszenia.
Osiągnięciem było odpalenie jej po zakupie. Trwało to trzy godziny. W baku była stara mieszanka i olej się wytrącił. Straszny smród. No i jeszcze kapeć z przodu. Ale jakoś dało się dojechać do domu.
zrobić ją na ideał...