Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1966 r.
okol Rzeszowa
175 cm3
0.00 s
NOWY LAKIER ,CHROMY,instalacja,lampy, na dotarciu ;D zużycie paliwa przy 60 km/h
brak, jesli mozna nazwaz to tuningiem to polerki silnika bębnów i paru drobiazgów,
po szlifie cylindra
regeneracji walu
nowe łozyska
sprzeglo i pare drobiazgow pali "od kopa"
polerki i glowica po szkielkowaniu.
Zawieszenie koła przedniego: na wahaczu średnim pchanym i elementach
resorujących ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi
Zawieszenie koła tylniego: na wahaczu wleczonym i elementach resorujących
z progresywnymi sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi
Hamulce: szczękowe, pełno piastowe o średnicy bębnów 160 mm
Koła: szprychowe z ośkami przetykanymi
Obręcze: 1,85 X 19" lub 1,85 X 18" [od 65r.]
Ogumienie: 3,00 X 19" lub 3,00 X 18" [od 65r.]
większy motocykl...
mało pali
mało awaryjny
bardzo dobre chamulce
zabytek
przyjemnosc z jazdy
Zapłon - iskrownikowy
+++++(...)+++++same plusy
odpala na dotyk
http://pl.youtube.com/watch?v=RBZK_i9O8pA
zaliczony zlot w Małej'08 ;D