Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1969 r.
rbk
49 cm3
2 KM
3 Nm
0.00 s
Na wstępie chciałbym powiedzieć że mój motorower kupiłem po okazyjnej cenie - 60zł. Jest to Komar 2320 z roku 1969 bardzo sympatyczny motorower z sztywnym zawieszeniem i silnikiem, S38B4. Nie powiem bo pedały mi się nie raz przydały. Teraz przechodzi generalkę a wygląda ona nastepująco: nowe linki, żarówki, uszczelki, obicie siedzenia, nowa tylnia lampa, manetki, korpus zmieniacza biegów, lusterko,koło przednie (używane) w stanie 4+,tarcze sprzęgłowe, cylinder nominał,kranik,węzyk paliwa. A w planach mam zamiar kupic gaźnik K60B z Ruskiego motoroweru Delta Rmr 24 czy jakoś tak :) i Filtr gąbkowy MetraKit, odświeżyc lakier(w trakcie) ,świecę NGK i Fajkę też z takowej firmy, zakupić sakwę narzędziową to tyle, narazie realizuje te plany.
>>>> www.motorowerclub.yoyo.pl
Jedynie lekkie usprawnienia poprawiające wygodę jeźdzenia na motorowerze są to:
-Lampa diodowa;
-Lusterko;
-Boczna stopka.
Silnik:
Splanowana głowica;
W TRAKCIE :-)
Nie myślę tuningować go wizualnie, boczna stopkaato dlatego, że poprostu odleciał mi ogranicznik z stopki centralnej.
S38B4 charekteryzuje się dostateczną mocą, małym spalaniem, oraz bezawaryjnoscią zależy jak się dba, jak się robi na odpier*** to sie nie dziwię że Komary sa awaryjne. Po generalce i małym tuningu.
Tył kultowe sztywne zawieszenie nie ma to jak wygoda, przednie amortyzatowane to czyni z Komarka zajebisty sprzęt.
Odpalenie mojego Komara gdyż właściciel mówił, że nie odpalę tego złoma ale jednak troszkę rozumu parę części i Komarek odpalił piekny dźwiek 2 suwa poprostu poezja.
-Gaźnik K60B
-Filtr gabkowy
-Wykonanie lampy diodowej
-Zrobienie go na Picuś glancuś.
+
-Małe spalanie
-wygodna pozycja podczas jazdy
-nawet dobre światła
-Po remoncie, bezawaryjny
-
-słaby silnik
SPRZEDANY
Simsonie s51 po niemieckim tuningu RZT