Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1972 r.
Rzeszów
250 cm3
19 KM
12.00 s
Zakupiona z ogłoszenia, wyciągnieta z piwnicy, remontowana ( takich pojazdów nie kończy się remontować) ciągle wymaga pracy, a ja ciagle nie mam czasu. Do tej pory zrobiłem:Nadwozie - Odmalowanie wg oryginalnego wzoru wraz z polerką silnika, uzupełnienie brakujących detali.Całość gruntownie wyczyszczona i nawoskowana.
Silnik: regeneracja wału, nowe łożyska, nowa korba, szlif cylindra, regeneracja gaźnika, usprawnienie prądnicy. Włożona skrzynia biegów z minimalnym zużyciem, tak samo tarcze sprzęgłowe.
Instalacja elektryczna: Kupiona nowa wiązka regulator elektronik, nowa fajka i przewód wysokiego napięcia, nowe aku.
Nowy filtr powietrza
Założone kierunkowskazy, nowa osłona stacyjki.
Nowe opony i dętki.
uff .. jak mi się coś przypomni to dopiszę ;)
Brak - panie toż to zabytek :)
19 KM daje radę, choć cenię go za elastyczność i kulturę pracy. Jednostka z racji wieku bywa zawodna, ale dostarcza wiele frajdy z jazdy. Niejedną zdziwioną minę na światłach pozostawiłem. Ale pamiętajmy: toż to zabytek :)
2 wachacze, dobrze dobrany środek ciężkości tworzą z tego pojazdu bardzo komfortowy środek lokomocji. Choć czasem na zakręcie kierowca bez wprawy może przeżyć szok, to na polskie drogi nadaje się wręcz idealnie.
Odwiedziny dworu Kraka. 3 razy w ciągu tygodnia.
Rozstanie się na rzecz czegoś wymagającego mniej uwagi. Niedługo na otomoto za jakieś 1450 zł się pojawi.
Z minusów:
- to że ma tylko 99,9 % oryginalności
- 6V
- wymaga dużej uwagi i dopiero wtedy odwdzięcza się bezawaryjnością.
Z plusów:
- MZ
- cała reszta :)
Zapakowaniu jej ( albo takiej samej ) w szkło i postawieniu w salonie.