Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1963 r.
Białystok
349 cm3
0.00 s
Junak jaki jest każdy widzi,
używany raczej na co dzień niż od święta-, jeśli działa
głównymi elementami wnerwiającymi mnie jest gaźnik, którego nie da się wyregulować tak aby z tydzień dobrze pracował,
jak narazie skrzynia biegów leży oddzielnie w garażu,zapadka startera została zjedzona przez tryb 1 biegu, przez który to zakończyłem sezon 2007 przed czasem:)
no, naprawiłem usterkę i wynikła kolejna poprostu nie wytrzymałem i wstawiłem go do pokoju na 1 pietrze ,będę go odpalał co jakiś czas..szkoda mi go po prostu
będę go tutaj doprowadzał do 99,9 oryginału
i znowu słowo którego nie znam
szkoda gadać,
patenty, które wymyślili konstruktorzy silnika powalają przy każdym remoncie,
ale po zrobieniu dobrego remontu daje popalić:)
zrywny:) z reszta chyba każdy słyszał legendy o oraniu pola junakiem:)
przód na wybojach trochę słychać,tył jak poskładany i zalany to działa:)
każda podróż jest pamiętna takim motocyklem,
te spojrzenia ludzi jak czeka się na zielone pod światłami..
niezapomniane:)
a głownie to impreza na rozpoczęcie sezonu w Białymstoku,parę zdjęć mojego junaka jest na www.motoretro.org.pl
nie wnerwienie się na niego tak aby go nie sprzedać
+to Junak
ale głównie to tak jak kiedyś mój kumpel powiedział
junak ma tylko jedna wadę,brak zalet :)
przejeżdżenia nim kilka pięknych sezonów
niestety na lato 2008 trafił do ..pokoju..
gaźniku pegaz, który nie potrafi się rozregulować :)
garażu pełnym zabytkowych motocykli a co najmniej 7, aby można było każdego dnia jeździć innym:)
zapraszam na
http://www.czarprlu.pl/?p=379