Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1962 r.
Wrocław
50 cm3
1 KM
0.00 s
Obecnie motor przechodzi mały remoncik silnika, jest kompletnie rozkręcony, uruchomię go z powrotem w lecie. Komar był kupiony od chłopaków, którzy uważali, że zatkało się w nim paliwo, a były tylko i wyłącznie do wyregulowania platynki:) Dałem za niego całe 30 zł :D
Wszystko seryjne, takich zabytków się nie tuninguje;)
Oryginalny komarowski jest to najstarszy typ bowiem odpalany jest za pomocą pedałów!
oryginalne, bardzo twarde...
Pojechałem nim nad jezioro oddalone od mojego domku letniskowego o jakieś 4 km. Motor mknął świettnie po asfalcie niestety po przyjęździe i ponownym odpaleniu w celu powrotu do domu motor odmówił posłuszeństwa... Musiałem czekać ok 30 min. aż się ochłodzi i dopiero wtedy odpalił, jadąc 40 km/h max. dojechałem do domku. Okazało się, że zapłon się przestawił;p
ładnie go odrestaurować i postawić w garażu:)
Plusy:
+piękny, zabytkowy wygląd
+Świetne przyspieszenie i moc
+niezapomniane wrażenia z jazdy
Minusy:
-twarde zawieszenie
-częste awarie
-odpalanie na pedały
Ok. 60 km/h
simson s 51 enduro, wsk 175