facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

KMZ K-750 1964r

Oglądano już 18440 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o KMZ K-750 »
  • Rocznik

    1964 r.

  • Właściciel

    moris

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Biała Podlaska

  • Pojemność

    750 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Jaka Kaśka jest, każdy wtajemniczony wie.
    Szczęśliwym posiadaczem mojego kawałka stali stałem się w 1999 roku.

    Motocykl wyjechał na szosę w 2005r. Jeżdżę dość dużo, co może wydawać się dziwne ze względu na leciwość sprzętu.

  • Tuning

    Wizualny:
    Przeprowadzone modyfikacje mają na celu uczynienia z Kaśki motocykla w miarę komfortowego dla kierowcy:

    - Akcesoryjna szeroka, calowa kierownica od Louisa
    - Manetki
    - Obniżony tył na amortyzatorach, a w nich miękkie sprężyny.
    - Przedni błotnik również obniżony do wysokości tylnego, czyli o 4 cm
    - Obniżone i przesunięte do tyłu na stelażu siedzenie kierowcy


    Techniczny:
    - sprężyny zaworowe o większej sztywności
    - Polerowane kolektory
    - głęboka miska olejowa
    - FILTR powietrza
    - Zapłon elektroniczny, cewka, świece Irydowe.

    - łożyskowanie tylnego wahacza na łożyskach igiełkowych, dwurzędowych.

  • Silnik

    Gaźniki:
    Popularne Ikovy od Javy 350. Żadne ruskie nie podchodzą do czeskiego pewniaka. Mały problem z dobraniem optymalnych dysz, ale trud się opłacał. Nie wymagają żadnych przeróbek układu filtru powietrza.

    Tłoki:
    Od chińskiej wersji M-ki, o poprawionej geometrii. Pierścienie niemieckie, olejowe - sprężynowe.

    Cylindry:
    Też chińskie, poddane ponownej obróbce. Oryginalnie stan ich wykończenia jest katastrofalny. Kolektory całe w odlewce, konieczne udrażnianie. Podtoczone gniazda zaworowe. Sam materiał mimo wszystko dobry, lepszy niż radziecki.

    Zawory:
    Oryginalne, z zapasów.

    Dodatkowo:
    - głęboka miska olejowa - polecam, sprawdziłem. Zbawcza sprawa w upały, 1,5 l oleju i dodatkowa powierzchnia naprawdę skutecznie zapobiega przegrzewaniu się silnika.

    - Wkład filtru powietrza wymieniony na wynalazek z allegro. Też polecam. Jedyne sensowne wyjście, przy zachowaniu oryginalnego "komina".

    Efekt:
    Pełna bezawaryjność.

  • Zawieszenie

    Regenerowane pod współczesne płyny hydrauliki.
    Zawieszenie do jazdy solo miękkie i od razu życie staje się piękne, a polskie drogi wydają się równiejsze.
    Łożyskowanie tylnego wahacza na łożyskach igiełkowych.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Bieszczady - 2000km wolności

  • Perspektywy

    Praca nad motocyklem ukończona.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Suzuki RF 600
  • Ural K-750
  • Volkswagen Golf
  • Aprilia Af1 Replica 125
  • Honda NS1 80
  • Zipp Triad

Co robią kierowcy na PJ