Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Gdańsk
49 cm3
2 KM
3 Nm
0.00 s
Więc tak... Na ogarka natknąłem się przypadkowo... kumpel opowiadał że jest na sprzedaż ogar 200 za 200zł z papierem, oryginalny z ładnym lakierem... ale wał był rozlatany ponoć... jak się okazało, właścicielowi nie zależało na sprzedaży motorka (przynajmniej dla byle kogo)... po pierwszym spotkaniu byłem zadowolony... ogarek ładny, oryginalny... nie na chodzie, ale dla mnie to pryszcz... cewki miał inaczej podłączone (od razu zauważyłem) oraz cewka W/N była na 12v... iskra była, ale by muchy nie zabiła.... pierwsze zdjęcia zrobiłem... drugie spotkanie to takie, aby przetrzymał koleś ogara, i konsultacja (i tu okazało się że wszystko dobre , oprócz zapłonu).... dostałem wypłatę, to wsiadłem po pracy na motorynkę i jazda po ogara (w tym czasie 4 osoby go brały)... ostatecznie kupiłem go za 100zł i odpaliłem po 10 minutach... teraz coś z historii :)
Ogarek pochodzi z 1988 roku
Pierwsza rejestracja 26 04 1988
druga rejestracja 12 02 1997
Pierwszy właściciel kupił go (Gdynianin) za kwotę 59.900zł i przejechł/a około 1000km, po czym siadł zapłon (mało jeżdżony był ogi), po czym właściciel dał go pod kocyk i stał do 1997, gdy kupiła go pani Mieczysława (ale ogara miał używać jej mąż) za cenę 150zł... Ponoć ogarek przejechał ledwo koło 500km u pani Mieczysławy i też zapłon siadł... i tak stał 10 lat.... czekał na mnie :)
Kupiłem go dnia 16 08 2007... dnia 17 08 2007 musiałem wyjeżdżać, wiec odpaliłem go, zgasł, i musiałem iść spać... po powrocie (około 20 08 2007) spędziłem całą noc przy ogarku, po czym wyjechałem nim na drogi... zrobiłem około 1500km :D
Ogarek obecnie przechodzi gruntowny remont... ogólnie ma wyglądać jak z fabryki :] i pójść pod kocyk :P
RATUJMY OGARKI!
na oryginał xP
jedyny "Tuning" jeśli można tak to nazwać, są to:
Profilowana kanapa z limitowanej serii ogara
Naklejka na błotniku "TYP200" ... oznaczenie ogara do 1987roku
Jawa 223
obecnie robię generalkę -na oryginalnych częściach czechosłowackich :D
mam:
-Cylinder czeski, po szlifie
-Nowy Czeski wał (z zapasów)
-Nowy Polski łańcuszek sprzęgłowy (produkcja PREDOM ROMET prl)
-Nowy łańcuch napędowy produkcji PREDOM ROMET prl
-Nowe czechosłowackie świece PAL N8
WSZYSTKIE TE RZECZY POCHODZĄ ZE STARYCH ZAPASÓW FABRYKI ROMETA!
Było wybite :D
jest:
-Nowe golenie zawieszenia przedniego (produkcja PREDOM ROMET prl)
-Nowe sprężyny przedniego zawieszenia (produkcja PREDOM ROMET prl)
-Nowe tylne amortyzatory w pudełku (produkcja PREDOM ROMET prl)
WSZYSTKIE TE RZECZY POCHODZĄ ZE STARYCH ZAPASÓW FABRYKI ROMETA!
Do centrum
Do Elbląga
Do Tczewa
Do lasu w Sobieszewie i po plaży
wyremontować
odpicować
Odstawić pod kocyk na strych
i niech stoi :P
+100zł
+pełna dok.
+98% oryginał
+gładko chodzi
-wał wymieniony - rozpołowiony silnik
-wygląd
70km/h na prostej
uzyskania stanu perfekcyjnego, takiego jak wyszedł z fabryki, oraz pozostawienie go na strychu, i aby tam się zachował następne 20lat albo i więcej :D