Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1952 r.
Biała Podlaska
250 cm3
9 KM
0.00 s
Jestem czwartym właścicielem pojazdu. Motocykl przywędrował prawdopodobnie z Warszawy do mojego miasta Białej Podlaskiej. Od 1992r. była wyrejestrowana tymczasowo, w roku 2009 została ponownie zarejestrowana jako unikat. Motocykl przez ten czas kiedy był wyrejestrowany stał w garażu i po 17 latach poprzez podłączony prostownik maszyna zagadała za pierwszym razem. Obecnie zostały pomalowane koła oraz inne częsci farbą felgową a tłumiki i rury srebrzanką ognioodporną.
Silnik dwusuwowy, z przepłukiwaniem zwrotnym jednocylindrowy, chłodzony powietrzem. Średnica cylindra 65mm, skok tłoka 75mm , pojemnośc skokowa 248cm3. Stopień sprężania 6,25. Moc 9KM. Smarowanie mieszankowe 1:25 zużycie paliwa w przybliżeniu 4litry.
W przyszłości chromy nakołach układzie wydechowym oraz poszczególnych detalach.
Plusy:
Jakościowa dobra stal motocykla
W miejscach uszczerbienia lakieru szybko nie pojawia sie korozja
Dośc żywotne elementy jak na lata 50-te
Minusy:
Bateryjny zapłon
W latach 80-tych we dwie osoby z lekkiej górki 105km/h i jeszcze połowa gazu :-)