Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1963 r.
Drezdenko,Warszawa
123 cm3
7 KM
0.00 s
2011r.WSK z 1963 M06-Z2,z silnikiem s34 od WFM chciałem zmienić na oryginalny ale ten sprawuje się zupełnie dobrze i jest z tego samego roku .Motorek przestał w szopie od 1974 r. Zapalił za 5-tym razem,musiałem kupić tylko nowe klamki,reszta chyba oryginał,ale nie jestem znawcą,opony Degum .Najważniejsze że jest zarejestrowany na mnie(opinia rzeczoznawcy z PZMotu),białe tablice, i ma wszystkie opłaty.Ciekawy jestem ile jest takich Wuesek w województwie,w powiecie jest tylko moja.Obecnie jest delikatnie odświeżona.
03.03.2012 ,zamiana silnika na oryginalny, przyjazd do Warszawy.
stopka boczna
przyzwoity,chociaż oryginalny od wsk ponoć jest mocniejszy może z czasem wymienię.Od marca 2012 już oryginalny od WSK po kapitalce-szlif,łożyska,zimmery,sprzęgło,regeneracja wału.Obecnie na dotarciu 750km,bezawaryjnie
o.k
pierwszy wyjzd do mechanika (40km ) wioskami między polami,krowami i wierzbami ale każda choćby po zakupy czy nad jezioro pozostawia niezapomniane wrażenia i przyjemność.Od marca docieram silnik po ulicach Warszawy i przy okazji stwarzam b.duże zainteresowanie ,co rusz ktoś podchodzi ,pyta, wspomina stare dzieje,ogólnie same pozytywne dowody sympatii.
wyjazd do Kołobrzegu i Warszawy(400km).CHĘTNIE WYBIORĘ SIĘ NA JAKIŚ WYJAZD,ZLOT,WYCIECZKĘ WETERANAMI JEŚLI KTOŚ JEST Z OKOLIC WA-WY CHĘTNIE NAWIĄŻĘ ZNAJOMOŚĆ
-przy większej prędkości kierownica wpada w mocne drgania,nie wiem w czym problem?Co zrobić?Wadę znalazłem poluzowane śruby silnika.Prócz tego same plusy bo to WSK z 1963r.
Zarejestrowanie,moja własnośc.