Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
ropczyce
251 cm3
24 KM
0.00 s
Lifan 250st wersja terenowa, napęd 2x4, 4T wysokoobrotowy, mocny, szybki, zrywny, niezawodny, itd. Zablokowany na stałe mechanizm różnicowy.
Jeśli można to nazwać tuningiem t o poszerzenie o 10cm i podniesienie zawieszenia o 10cm. Dokładki błotników z pasa transmisyjnego (nie wyglądają pięknie ale zdają egzamin). Dolne części błotników z blachy.
Opony ITP MudLite AT 24X11-10.
seria atv250, 2-wu cylindrowy, 4T wysokoobrotowy, 5biegów
Podniesione o 10cm i poszerzone o 10cm przez co quad stał się stabilniejszy i podniósł mu się prześwit.
jak sie napinacz łańcucha urwał 5km od domu w polu, albo jak sie ciągnęło klocka 3m o średnicy 70cm i na zakręcie opone z koła zdarło
Może kiedyś silnik od cb500, a na razie to dbać i jeździć, jeździć, jeździć...
+mocny
+zrywny
+wytrzymały
+mało pali
+szybki jak na terenowego kłada
+wielki
-brakuje mu napędu na 4 koła
*około 80km/h
*ciągnięcie na tzw.smyka 3m klocka dzrewa o średnicy 70cm
*ciągnięcie opla cadeta 1.3 sedana w błocie z przodem w górze
*yamaha grizly700
*tańszym paliwie
*żeby mnie pojazd nie zawodził
*o torze rally crossowym
*itd.