Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
243 cm3
21 KM
27 Nm
10.00 s
MZ po pierwszym remoncie. Robiona na oryginalną z paroma zmianami głównie w instalacji elektrycznej mającymi na celu poprawę niezawodności
Wizualny nie potrzebny, małe zmiany w instalacji elektrycznej.
Po pierwszym remoncie. Co zostało zrobione:
Nowy tłok (kanuni obecnie już ciężko dostać) + I szlif
Wał zregenerowany i powiększony otwór do smarowania łożyska w korbowodzie,
Nowe łożyska (SKF C3),
Nowe simmeringi,
Nowe uszczelki,
Dekle pomalowane na czarno,
Wszystkie śruby wymienione na imbusowe,
Zapłon zmieniony na elektroniczny
Nowy gaźnik (chiński), niestety nie spisuje się rewelacyjnie po 3 tys km słychać już przepustnicę ale fabryczny BVF już umarł więc musiałem zamontować coś innego, przymierzam się do BINGa
Tył został tylko porządnie wyczyszczony, nie było konieczności żadnych napraw
Przód golenie pomalowane, nowe simmerringi, zalane świeżutkim olejem po 200ml na lage
Jeszcze nie było.....
Przymierzam się do zakupu BINGa, no i może jakaś dłuższa podróz MZ
Plusy:
Prostota konstrukcji, łatwość obsługi, niewielkie spalanie przy normalnej jeździe, wjedzie wszędzie, motocykl bardzo uniwersalny, dodatkowym atutem są bagażniki boczne.
Minusy:
Lekka i trochę za wiotka, na marnych drogach ma tendencję do wyrzucania z zakrętów, jakość części zamiennych, problemowa elektryka (choć tutaj problemy już rozwiązałem), model bardzo \"zburaczony\" przez niektórych właścicieli choć od kilku lat jest poprawa
4000 km po remoncie zrobiłem póki co bezproblemowo.