facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda NSR 125 1998r

Oglądano już 1808 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda NSR 125 »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    tomek1k24

  • Kategoria

    Sportowe

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    28 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Honda NSR 125R JC22. Fabrycznie odblokowana, pochodzi z rynku Szwajcarskiego. Pomimo 70k km przebiegu, staram się z dbałością utrzymać w takim stanie (technicznym i wizualnym), w jakim wyjechała z Atesskiej fabryki, dodając jedynie kilka małych smaczków i technicznych unowocześnień. Motocykl jest używany na co dzień i został przygotowany pod nieco dalsze trasy. Na ten moment lakier chroniony jest woskiem Collinite 476S, a po każdym myciu nakładam QD. Wszystkie czynności serwisowe i detailingowe wykonuje własnoręcznie.

  • Silnik

    2 SUW-owa jednostka o pojemności 125 cm3 wspomagana zaworem wydechowym. Osiąga 28,5 KM przy 10 000 rpm oraz 19,1 Nm przy 9.500 rpm. Konstrukcja wyjątkowo wytrzymała i dość elastyczna.

  • Zawieszenie

    Seria, Showa. Jest OK, pozwala na sportową jazdę i nie ma tragedii podczas codziennej jazdy. Jednak tutaj należy wspomnieć o jednym z problemów NSR - uszczelniacze w lagach w jc22, ciężko by wytrzymały, po wymianie, więcej niż 3-4 lata przy nieco częstszym użytkowaniu.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    1. Podróż nad morze Bałtyckie 1800 km
    2. Wycieczka w góry 1000 km
    3. Powrót w nocy ze zlotu 50 km na oryginalnych swiatłach...

  • Perspektywy

    Przednie światła z 2,5 calowymi soczewkami bi-led + dzienne
    Nordkapp

  • Plusy i minusy pojazdu

    + wygląd (90s youngtimer)
    + bezawaryjność konstrukcji (z małymi wyjątkami)
    + podatność na modyfikacje
    + dostępność części
    + postrzeganie i historia modelu (marzenie nastolatków w latach 90)
    + elastyczność (jak na 2T)
    + niskie spalanie
    + konstrukcja prosta w serwisowaniu (mimo to dalej przerasta większość ,,mechaników'')
    + właściwości jezdne

    - zbyt twarde i kruche plastiki
    - awaryjny rozrusznik
    - uszczelniacze w lagach (głównie w wersji JC22)
    - oryginalne światła przednie to jakieś nieporozumienie
    większość NSR na naszym rynku była katowana i nie poprawnie serwisowana, więc po tylu latach ciężko znaleźć dobrze utrzymany egzemplarz

  • Osiągnięcia

    Spełnienie/anie marzeń

  • Marzę o...

    - Zamknięciu licznika kilometrów (100k km) bez większego ruszania dołu silnika :D
    - odtworzeniu dawnych wyścigów Honda NSR Cup w dawnym klimacie
    - Dotarciu na Nordkapp
    - jd00

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volkswagen Golf
  • Renault Vel Satis
  • Barton Fighter
  • Peugeot Speedfight2 50
  • Chrysler LeBaron
  • Suzuki RF 600

Co robią kierowcy na PJ