facebook
System PJ
to 129 369 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki GS 500 1995r

Oglądano już 1495 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki GS 500 »
  • Rocznik

    1995 r.

  • Właściciel

    mwwilk

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Gdynia

  • Pojemność

    500 cm3

  • Moc

    48 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    5.40 s

  • Opis

    GS 500E Five Stars 1995r.

    GSa kupiłem z przebiegiem 51143 km, rocznik 1995, wpisana moc w dowodzie rejestracyjny to 33KW (GM51A czyli w pełni odblokowany). Motocykl został sprowadzony z Niemiec do Polski w 2010 roku i przez 4 lata miał jednego właściciela i prawdopodobnie ten właściciel miał na nim delikatną glebę/szlifa na lewą stronę (podobno motocykl mało jeżdżony w Polsce co by się zgadzało patrząc na opony, napęd itp. jak podejrzewam gość po małym szlifie zaczął jeździć tylko sporadycznie aż w końcu postanowił sprzedać motocykl). Jestem obecnie drugim jeżdżącym właścicielem GSa w Polsce. Motocykl jest dość charakterystyczny za sprawą (prawdopodobnie) japońskich napisów na lewej i prawej owiewce (jeszcze nie wiem co one oznaczają). Kufer był w komplecie już razem z zamontowanymi światłami stop LED na kufrze.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    + niezawodny (póki co :) )
    + pomimo niewielkiej mocy (~48KM) sprawia frajdę z jazdy (a o to własnie chodzi)
    + lekki (gotowy do jazdy w pełni zatankowany ~194kg)
    + zwinny w korkach (GS jest dość wąski więc wciśnie się w wiele miejsc)
    + całkiem dobry dźwięk na wysokich obrotach (powyżej 6k/7k rpm)
    + dużo tanich części
    + owiewki (na obwodnicy i powyżej 100km/h wyraźnie lepszy komfort jazdy niż naked)
    + łatwo stawia się na centralną podstawkę/nogę :]
    + przyzwoite spalanie


    Minusy:
    - białe felgi (szybko się brudzą i mają nalot, który trudno wyczyścić)
    - fabryczna kanapa nie jest zbyt wygodna do jazdy solo, a pasażer zsuwa się do przodu przy hamowaniu lub odjeżdża do tylu przy przyspieszaniu
    - przednia lampa/soczewka H1 nie daje zbyt wiele światła (nawet z zamontowaną żarówką H1 Philips X-treme Vision +100%), ale tragedii nie ma. Standardowej żarówki nie ma co montować, bo te to już w ogóle dają marne światło
    - brak chłodnicy oleju (przy dużych upałach by się przydała)
    - jak to w GS500 silnik hałasuje na różne sposoby. Ten typ tak ma i kulturą pracy nie grzeszy :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda CBR 600
  • Peugeot 307
  • Ford Focus
  • Gilera Runner 50
  • Kymco Super 9
  • Honda CRX

Co robią kierowcy na PJ