facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 376 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki GSX-R 1100 1996r

Oglądano już 2233 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki GSX-R 1100 »
  • Rocznik

    1996 r.

  • Właściciel

    Flemo

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Lublin

  • Pojemność

    1100 cm3

  • Moc

    165 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Suzuki GSXR 1100w 165km jak na nie pierwszej młodości motocykl sportowy dysponujący ogromna mocą i momentem, oraz właściwościami jezdnymi, kupiony w zeszłym sezonie za przysłowiowa czapkę drobnych gdzie miała być tylko wypadająca 2-ka a wyszło jak zwykle masa ukrytych wad które przez okres zimowy staram się eliminować a cala historia zaczęła się z początkiem roku 2013, jako pierwsze nastąpiła naprawa gaźników wymiana korpusów oraz pilotów, mocno ugryzionych zębem czasu i zużyciem skutkowało nadmierna dawka paliwa i brakiem jakich kol wiek reakcji na regulacje wraz ze spalaniem niebotycznych ilości paliwa trasa Sandomierz Lublin spalanie wyniosło ponad 25litrow paliwa, po wykonaniu naprawy spalanie spadło do 9litrow a motor zaczą dysponować 80% swojej mocy i niepokojąco poddymiać podczas odcinki ,przejeździłem zaledwie półtora miesiąca i wysypało całkowicie skrzynie biegów blokując napęd i graniczące z cudem wyprowadzenie maszyny rozpędzonej do 150km/h podczas manewru wyprzedzania ciężarówki, po zaprowadzeniu do kolegi prowadzącego serwis motocykli werdykt był oczywisty skrzynia biegów totalny śmieć spalone 4 tryby zgrzane i połamane wodziki, do tego rozebranie na drobne części całego pieca, w wyniku diagnozy głowica do szlifowania gniazd zaworowych docierania i wymiany uszczelniaczy, cylindry z licznymi wżerami wymiana, pierścienie nie trzymające żadnych wymiarów wymiana na nowe, sworznie tłokowe wymiana korby wymiana ,oraz komplet panewek ,wał w katalogowym stanie, napęd cały kompletny do wymiany, aktualnie oczekuje na złożenie całości i uruchomienie potwora na nowych częściach, mam nadzieje ze teraz będzie w 100% okazywać swoja moc oraz możliwości, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło za cenę rynkowa tego motocykla mam wizualnie i teraz po remoncie kapitalnym silnika maszynę pewna wiedząc na czym siedzę mam zamiar przejeździć bezawaryjnie przyszły sezon i zwiedzić trochę Polski a może i nie tylko :)

  • Tuning

    może przeniesienie tablicy rejestracyjnej, usuniecie centralnego błotnika i założenie dedykowanego na wahacz

  • Silnik

    po kapitalnym remoncie spełniający normy nowego z salonu 1100ccm chłodzonego płynem oraz olejem

  • Zawieszenie

    bardzo twarde w porównaniu z modelem GSXF750 i RF900rr użytkowanym prze zemnie w poprzednich latach

  • Pamiętna podróż/przygoda

    każda bez niespodzianek

  • Perspektywy

    motocykl spełnia moje oczekiwania a jeśli była by zmiana to tylko na coś bardziej sportowego i mocniejszego

  • Plusy i minusy pojazdu

    + atrakcyjny wyglad jak na moto z tych lat
    + wygodne i stabilne prowadzenie
    + bardzo duża moc oraz moment
    + wygodna pozycja pasażera

    - fałszywość sprzedającego
    - dostępność części większość sprowadzane części z USA
    - cena paliwa
    - niska pojemność zbiornika

  • Osiągnięcia

    jak na razie skończenie prac warsztatowych

  • Marzę o...

    cenach paliwa zbliżonych do cen LPG

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat 126
  • Gilera Runner 50
  • Peugeot 406
  • Kingway Coliber
  • Kinroad XT50Q KING
  • Kinroad XT50Q KING

Co robią kierowcy na PJ