facebook
System PJ
to 129 363 pojazdów na 669 347 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki DR 650 1990r

Oglądano już 19773 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki DR 650 »
  • Rocznik

    1990 r.

  • Właściciel

    NaughtySoul86

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Nowy Sącz

  • Pojemność

    600 cm3

  • Moc

    50 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    http://video.google.pl/videoplay?docid=-3502947221208022754&hl=pl

    U góry mój nowy film, zapraszam do obejżenia

    Hmm zastanawiam się jak opisać ten motor, i jak narazie jedno przychodzi mi do głowy, 2 słowa które powiedzą wam wszystko o tej maszynie- ,, UCZY POKORY,, a jeśli 2 słowa nie pomogą to napisze coś więcej- ciężki, mocny, straszliwie wyczulony na gaz, lekki ruch manetką i oddzywa się w nim mała bestia :) a dokładniej silnik poj 600, na ulicy nie ma jeszcze większego problemu po ulicach jeździ się jeszcze mocniejszymi maszynami......ale....... zabawa zaczyna się w terenie.... oj tam nie ma przelewek, trzeba uważać na dawkowanie gazu bo maszyna staje się bardzo łatwo trudna to opanowania szczegulnie gdy jest mokro, :D , hmm temu moto nie brakuje mocy :) , pozatym moto ma cudowne brzmienie, dla kogos kto lubi motocross mmm raj dla ucha :)


  • Tuning

    mniejszy bak, inne plastiki, zmieniona lampa to chyba tyle co narazie udało mi sie zauważyć, podobają mi się złote felgi w niej i złote zaciski i głowica też jest złota :)

  • Silnik

    600 poj , 4 T ładnie pracuje , chłodnica oleju też jakaś jest :)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    hmm ostatni wypad w góry, zrobione 85 kilometrów po samych szlakach górskich, w ekstremalnych warunkach na prawie łysych gómach ;), po drodze nawrotka przed leśniczym, a tak to każdy wypad daje mega dawke adrenaliny, radości i czasem strachu jednocześnie ;) naprawde enduro/motocross to najlepsza zecz na świecie :D

  • Perspektywy

    Właśnie zmieniam
    -Filtr powietrza
    - Oponki
    - Klocki hamulcowe
    - Kompletny napęd ( zebatka zdawcza terenowa ) Dida 520 VX xringowy
    - Zmieniam tylny błotnik na orginał aby zamontować lampe i rejestracje

  • Plusy i minusy pojazdu

    + bardzo mocny
    + super zawieszenie
    + nie masz kompleksu mocy :) zawsze ci jej starczy
    - odpalanie, trzeba się nauczyć ją palić bo to nie takie proste jakby sie wydawało hehe ale + tego jest to że nikt ci motoru nie odpali jak mu nie powiesz jak to zrobić :)

  • Marzę o...

    Tym żeby się nie psuł :) o kolejnym sezonie pełnym fajnych długich wycieczek po górach :) o tańszym paliwie, kiedyś chciałbym też hayabuse na ulice :) dzipka dla żonki , hmm wsumie z takich realnych to może narazie tyle , nie realnych lepiej żebym nie pisał.
    Kiedyś w przyszłości chce kupić najmocniejsze enduro jakie będzie na rynku, chciałbym nówke z salonu i musi mieć conajmniej 70 km w 4t ale to kiedyś

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat Cinquecento
  • Volvo C70
  • Fiat Stilo
  • Junak M 10
  • KTM 125 EXC
  • WSK 125

Co robią kierowcy na PJ