Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
ZDZIESZOWICE
625 cm3
55 KM
0.00 s
Pierwszy motocykl, w którym KTM użył określenia "HARDENDURO"Po wielu latach rozwoju LC4 640 jest nadal uosobieniem sportowego charakteru: mocny, ale dobrze ułożony, bardzo ostry, ale niezawodny, i zawsze gotowy na parę szybkich zakrętów.
Lampa UFO, plastiki od EXC 525 '06 (w trakcie modyfikacji)
W przyszlości felgi SUPER-MOTO
Silnik 1 Cylinder, 4T
Pojemność (ccm) 625
Średnica x skok tłoka (mm) 101 / 78
Stopień sprężania 11.7:1
Rozruch Rozrusznik elektryczny oraz nożny
Skrzynia biegów 5-biegowa
Gaźnik Mikuni BST 40
Rozrząd 4 zawory / OHC
System smarownia Smarowanie ciśnieniowe z 2 pompami oleju
Przełożenie główne 31:79
Przełożenie wtórne 16:42
Chłodzenie Ciecz
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, pompa sprzęgła
Zapłon Kokusan DC-CDI
Rama Chromowo-molibdenowa, lakierowana proszkowo
Tylna części ramy Chromowo-molibdenowa, lakierowana proszkowo
Kierownica Magura, aluminiowa Ø 28 / 22 mm
Amortyzatory przednie WP-USD Ø 43
Amortyzator tylni WP - Monoshock Pro Lever
Skok amortyzatorów przód / tył 275 / 275 mm
Hamulce przód / tył Tarczowe Ø 300 /220 mm
Obręcze przód / tył 1.60 x 21" / 2.50 x 18"
Opony przód / tył 90/90-21" / 130/80-18"
Łańcuch X-Ring 5/8 x 1/4"
Tłumik Stalowy
Kąt pochylenia główki ramy 62°
Rozstaw osi 1510±10 mm
Prześwit (bez obciążenia) 300 mm
Wysokość siedziska 910 mm
Pojemność zbiornika paliwa ok. 11.2 litra
Waga (bez paliwa) ok. 148 kg
Wymłucenie pola głowa, pęknięty kask, stluczona miednica i wkrecenie bogi w tylne koło, a to wszystko na raz.
W ENDURO każda podróż jest przygoda.....;)
++PLUSY++
+NIEZNISZCZALNY SILNIK
+WENTYLATOR NA CHODNICY
+1 BIEG = 1 KM/H
--MINUSY--
-ZDYT DUZA WAGA
-BRAK AUTOMATYCZNEGO DEKOMPRESATORA
NA ULICE: YAMAHA KODO MT-01 STAGE 3..........
A W LAS: HM CRE 450F '06
(WEDŁUG MNIE NAJLEPSZY ENDURAS JAKI WYPUSZCZONO)