Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
50 cm3
8 KM
0.00 s
Derbi Senda xRace R z 2008 roku. Mój drugi po Romecie Kadecie dwusuw.
Kupiona z ogłoszenia Allegro, okazała się masakrycznie zaniedbana pod względem wizualnym, nadwoziowym i elektrycznym. Poprzedni właściciel po prostu wyrzucał to, co jego zdaniem nie było mu potrzebne. Instalacja była tak pocięta, że zostało tylko połączenie między światłami, cewkomodułem i regulatorem napięcia. Derbi nie posiadał zegarów i kierunków, nie mówiąc już o akumulatorze, a tylna lampa ledowa to był chyba żart. Na szczęście sprzedawca zszedł znacząco z ceny i dołożył koła SM, więc gdy znudzi mi się offroad - zmieniam koła i ogień :)
Odblokowanie (jeszcze został katalizator)
Założona instalacja Ducati.
D50B0, sześć biegów, zasilany gaźnikiem Dellorto 17,5mm z manualnym ssaniem. Jak na 50ccm bardzo mocny.
Z przodu Marzochci, z tyłu Sachs - przód twardszy od tyłu.
Odblokować dyfuzor, kupić nowy zestaw napędowy, handbary i opony kostki.
Plusy:
+ osiągi z tak małej pojemności
+ przemyślane rozwiązania konstrukcyjne
+ jakość wykonania (po chińczyku wszystko jest lepiej wykonane :) )
+ prosta elektryka
Minusy:
- duże spalanie
- dennie świecąca przednia lampa
- niewygodne siedzisko (naciągany minus - żaden enduro nie ma wygodnej kanapy)
Prędkość maksymalna z zablokowanym dyfuzorem i przełożeniem 13/53: 80km/h
Yamaha WR 250