Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Walbrzych
80 cm3
16 KM
0.00 s
Bardzo dobrze sie sprawuje w terenie, ogólnie super, komfort jazdy, crosik dla wszystkich wielbicieli terenowej jazdy którzy zarówno zaczynają swoją przygoda, jak i są już bardziej zaawansowani, ma to coś w sobie, ten dynamit którego nie mają inne DT :)
przerobiony tył, ściągnięta blokada z elektryki oraz końcówki wydechu, świeca NGK katalogowa, metalowa osłona na chłodnice
dwusuw, 80ccm, jednocylindrowy, chłodzony cieczą
poprawienia kilka szczegółów
Plusy:
-bardzo małe spalanie
-duża moc jak na tą pojemnosć
-bardzo zrywna
-dobrze się prowadzi
-wygodna pozycja
Minusy:
na razie brak :)
v-max ok.100km/h , pójdzie więcej ale jest blokada na dyfuzorze blokująca prędkość
Honda NSR 125 a potem (jak skończę 18) Yamaha R1, ewentualnie R6 lub Ducati