Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Piława Górna
49 cm3
8 KM
0.00 s
Sendi kupiłem niedawno, lecz już trochę w nią włożyłem, po przesiadce z tdr 125 (przyczyna brak A1) sądziłem że nie będę potrafił przyzwyczaić się do pojemności 50. Lecz po pierwszej przejażdżce przekonałem się że za wyjątkiem mniejszej prędkości maksymalnej i trochę gorszego przyspieszenia nie jest tak źle. Maszyna jest wysoka, dynamiczna i jej v-max wynosi 90 km/h na terenowych oponach. Gdzieś przeczytałem że sendy lekko różniły się osiągami co oznakowane było kolorem silnika (srebrny-standard, brązowy-lepszej jakości i większy gaźnik, złoty-cylinder malossi większy gaźnik seryjnie bez blokad) Ja mam brązowy co może świadczyć o jej dynamice.
*Czerwone paski na koła,
*kilka naklejek,
*czerwone kostki na wentylkach,
*torby bagażowe oxford (o ile to można nazwać tuningiem) które bardzo poprawiają praktyczność pojazdu, i derbi wydaje się większa.
*Terenowe opony Pirelli Rallycross
Seryjny
Rzadko spotykane w tej klasie amortyzatory "up side down" czyli odwrócone góra do dołu
Wyjechałem z garażu i po 30 sekundach drogi złapała mnie policja ;) zapytali się jaka pojemność i kazali jechać dalej nawet nie sprawdzali dokumentów.
Dbać o nią i jeździć do póki nie zdam na prawo jazdy A1
+Spalanie
+dynamika jazdy
+praktyczność (z torbami)
+mała awaryjność
+niskie koszty eksploatacji
+poręczność
A minusów nie zauważyłem :)
90 km/h na prostej na oponach terenowych
cagiva mito 125
honda varadero 125
yamaha r125
KTM duke 125
a później
BMW GS 800
BMW GS 1200 Adventure
KTM 990 Adventure