Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
zdziechowice/antoniówka
50 cm3
14 KM
15 Nm
7.00 s
To poczucie kontroli nad dużą maszyną. To wrażenia z przedzierania się przez teren lub rywalizacji na torze. To uczucie przypływu adrenaliny, poczucie wolności, do którego dążysz.
DT50R to model wyposażony w skrzynię biegów, zaprojektowany z myślą o młodych kierowcach. Gwarantując doskonałe przyspieszenie, 6-biegowa manualna skrzynia pozwala utrzymać chłodzony cieczą, 2-suwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 50 cm3 w odpowiednim przedziale mocy.
DT50R czerpie z tego, co najlepsze w wielu mistrzowskich, motocrossowych generacjach motocykli Yamaha. To najlepszy dla Ciebie start w świat doznań właściwych dużym maszynom.
Tuning mechaniczny ;
1.Zestaw wydechowy conti chr racing parts.
2.Cylinder Kit Tec aluminium 50 .
3. Gaźnik Tec Eco 17,5 .
4. Swieca irydowa DENSO IW24 BR8ES .
5. .Fajka do świec NGK LB05F.
6. Zebatki did 11 zębów przód tył 50 zębów.
7.Membrana 4Tune .
Tuning optyczny;
1.Kierownica REIKON.
2.Manetki gripy scott, raczki, manetki mxsx,atv
3.Opona mitas co2 rozmiar 130/80-17
4.Malowanie plastików na czarną perłę i niebieską perłę
5.Zestaw naklejek.
6.Nowy akumulator.
7.Opona przód CONTINENTAL 100/90-17.
8.Klocki hamulcowe przód SIFFERT
9.Klocki hamulcowe tył EBC.
am6 po remoncie w tym sezonie w 2013roku .
wymienione ;
1.cylinder kit tec 50 aluminium 2 pierścieniowy .
2.uszczelniacze wału.
3.czujni stopu przód .
4.czyszczenie i regulacja gaznika.
5.uszczelniacze wału.
6.filtr powietrza.
7.kranik paliwa.
8.pompa wody zestaw naprawczy wymiana wirnika,uszczelniaczy kołków.
9.oleje,paliwo ,płyny.
nowe uszczelniacze ari z olejem vavoline fork oil motorcycle oil 10
wyjazd po szosie i uciekniecie policji na polnych drogach.
-jazda w terenie po kałużach .błocie,piachu,górkach.
1.docierać po remoncie .
2.dbać o nią .
3.jezdzić .
5.cieszyć się fajnym motorkiem .
6.dodanie nowych zdjęć i filmiku jak chodzi dt.
+mocny.
+wygląda jak 125.
+każdy myśli że to 125 .
+nawet po 50 widać ślady że ktoś jechał crossem .
+mało pali tak gdzieś 4l na 100km
+nauczyłem się na niej jeżdżić
+możliwość dobrego tuningu .
+ma niezły v-maks
+zarejestrowany.
+nadaję się w leki i trudny teren.
+idzie łatwo na koło i nadaję się na stunt.
-mocy mi brakuje.
- szkoda że nie 70- 80 pojemność .
- szkoda że za niedługo może ją sprzedam ale raczej chyba nie.
- trudny w obsłudze
1.postawienie go na koło z 1 i 2 z gazu.
2.zdobycie dużych górek.
3.przejechanie dużych kałuż i błota.
4.można się fajnie pobawić w trenie .
5.v-maks 95-100 na kołach sm
6.v.maks 90-95 na kole kostce .
8.wygrane wyścigi z yamahą dt 80 ,orionem 125 w 4 t loncin 150 w 4t etz 150 .wsk 125 i skutery 50 i 80.
o większym motorze np yamaha yz 125,honda cr 125,honda crf 250,yamaha yzf 250,yamaha raptor 700,lub o zajebistym tuningu mojej yamaha dt 50r.