Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2011 r.
Iwiny
60 cm3
10 KM
13 Nm
0.00 s
Zawsze chciałem mieć Cross\'a i postanowiłem ze znowu przerobie Simsona na Cross\'a. Projekt trwał 331 dni, pieniędzy poszło na prawdę sporo że kupiłbym spokojnie Cross\'a a ile czasu i poszarpanych nerwów to już nie mówię. Simsona zakupiłem jako totalnego złoma chociaż sprzedawca mówił że on pojeździ bez problemów itp. Z czerwonego simka zostało tylko półka górna, zbiornik, koła, kartery, kosz sprzęgłowy, cylinder i głowica, reszta to kompletne śmieci były. I tak zacząłem przerabiać simka w stylu SUZUKI RM, bo najbardziej podoba mi się ta marka crossów ;). W Simsonie są praktycznie nowe i najlepsze części jakie można było dostać. Żadnej fuszery, chciałem mieć bezawaryjny motocykl ale jednak tak nie wyszło...
Wszystko co się dało, zaczynając od silnika kończąc na ramie. Cylinder wielokanałowy, amortyzator centralny, twardsze przednie zawieszenie, malowanie w barwach SUZUKI RM, opony przystosowane do jazdy po terenie (chociaż przednia to tak niezbyt).
To tak;
-Cylinder made KOŁO9, 60ccm DDR 4 płuki, 2 dodatkowe wydechy, polerka kanały wydechowego, dolot roztoczony na 21mm i obniżony o 2mm, porting cylindra i karterów
-Wał z wypełniaczami własnej roboty
-Skrzynia 4B, zregenerowana (kulki, baranek, podkładki wymienione)
-Polerka skrzyni korbowej
-Spasowanie karterów z cylindrem (idealny przepływ mieszanki)
-Kompletny NOWY wydech od cross\'a KTM SX65 (mega rezo !!!)
-Łożyska teflonowe na wale
-Łożysko teflonowe sworznia tłoka
-Reszta silnika to łożyska SKF C3
-ORG uszczelki
-Simeringi fluor kauczukowe
-Sprzęgło S51, w idealnym stanie DDR, nowe tarcze DDR, przekładki, docisk z S70 1,6mm
-Gaźnik AMAL 21
-Zapłon DUCATI ENERGIA, cewkomoduł RMS
-Filtr gąbkowy
-Nowe śrubki, podkładki,dystanse na cały silnik
-Tłok MZA 1 Ring BADZIEW !!!!!!
-Świeca BRISK Special !!!
-Przełożenia 15:48 (tylna zębatka od kawasaki KX !!!)
-Silnik jeździł na najlepszych olejach marki MOTUL !!!
Więc:
-Przedni zawias wydłużony i kompletna długość wynosi 82cm, lagi od Sr, kielichy od S51, sprężyny grubsze (3,4mm) i wydłużone o ok. 10-13cm, nowe simeringi Corteco, amorki zalane najlepszym olejem BelRay
-Tylny zawias pozostał od NSR 125 jc22 bo był najlepszy, regulacja twardości sprężyny. Ale były też amorki od MTX80 - za twardy, i amor od chińskiego quada - za miękki.
Po 3 dniach od końca projektu Simek zwolnił i stanął, w domu okazało się ze odleciało kawałek denka tłoka, badziewny materiał...
Ale jak działał to Honda CRM 125 i MTX 80 zostawały w tyle ^ ^, na serio bez kitu.
WIĘCEJ ZDJĘĆ PO TYM ADRESEM ----> https://picasaweb.google.com/103622460864450442384/SimsonS51VollCrossTuning
Filmik jak chodził Simson (za duża dysza w gaźniku) ----> http://www.youtube.com/watch?v=4gQeoK7TJzw
Teraz to już żadne, myślałem że wystartuje w niemieckich zawodach motocrossowych Simsonów no ale się nie udało...
NA SPRZEDAŻ !!!! NA CZĘŚCI !!!! CO CHCECIE !!!!
GG: 5135764
Nie miałem okazji sprawdzić, ale powinien mieć same plusy
NA SPRZEDAŻ !!!! NA CZĘŚCI !!!! CO CHCECIE !!!!
GG: 5135764
Żadne...
NA SPRZEDAŻ !!!! NA CZĘŚCI !!!! CO CHCECIE !!!!
GG: 5135764
Suzuki RM 125