Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
125 cm3
45 KM
0.00 s
SX posiada bardzo agresywne kształty, styliści postawili na kanty i ostre zakończenia plastików. Już sam wygląd motocykla zachęca do szybkiej jazdy. Podchodząc do KTMa, patrząc na niego, każdym zmysłem czułem jego przeznaczenie - sport. Posiada on tylko to, co niezbędne, żadnych niepotrzebnych dodatków. Niewielki z wyglądu silnik może zmylić, został tak zaprojektowany, aby ważył jak najmniej.
-Złote piasty Talon
-Wydech Pro Circuit
-Srebrny korek wlewu paliwa
-Złoty dekiel KTM pompy hamulca
-Hydrauliczne sprzęgło Magura
-Czarne malowanie ramy
-Karbonowe osłony na ramę
-Kierownica RENTHAL TWIN WALL
-Aluminiowa płyta pod silnikiem
Silnik jest bardzo elastyczny jak na stowudziestkępiątkę, w zakrętach „zbiera się” już od dołu. Bardzo przyjemne jest to podczas krótkich ciasnych zakrętów, pozwala na płynne przejechanie tych odcinków. Na dłuższych prostych trzeba trzymać silnik na wysokich obrotach i tylko podbijać kolejne biegi.
Silnik daje duże możliwości ustawienia charakterystyki. Mamy możliwość dostosowania czasu otwarcia zaworu wydechowego, wybierając przy tym, która faza obrotów ma stać się najbardziej użyteczna
Zawieszenie przód -WP USD Ø 48 mm
Zawieszenie tył -WP PDS mono shock
70 KM Enduro ;)
EXC 250 Six Days