Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2011 r.
Bełchatów
49 cm3
2 KM
8 Nm
0.00 s
hmm historia tego moto zaczęła się jakieś pół roku temu od kupki części (złomu) i tak z dnia na dzień powstawało to coś do obecnego stanu xD.
Nie piszcie mi że zmarnowałem motor i że to jakiś wieś tuning!! Powrót do oryginału w 85% był i tak nie możliwy.
to moto to jeden wielki tuning:D
Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Typ silnika - 023 DEZAMET
Pojemność - 49,8 cm3
Moc - 1,7 KM przy 4800obr./min
Stopień sprężania - 8
Gaźnik - GM12F1
Skrzynia biegów - dwubiegowa z przełączaniem nożnym
Instalacja elektryczna - 6V - 20W
Świeca zapłonowa - F80 Iskra
Zużycie paliwa - 2,5 l/100km
Poza tym nowy kondensator, pierścienie, wałek zdawczy, tryb pierwszego biegu (stary posypał się), choinka (to już chyba 5 poprzednie nie wytrzymały ale to już historia pozbyłem się tego problemu) nowe linki (sprzęgło, gaz)
Silnik teraz chodzi bardzo dobrze jest zrywny i ma naprawdę duuużo mocy. Pali bez problemu czy ciepły czy zimny.
Dobrze pracuje na nierównościach, nie dobija.
Przód od komara tył też.
Hmm codziennie ich przybywa.
Ale najbardziej podjazdy pod tutejsze górki:D
Oj nie wiem nie wiem:D jakieś siedzenie może zamontuję xD
+mało pali
+bezawaryjny
+fajny dźwięk
+ baaardzo lekki
+zrywny
minusów nie dopatrzyłem się no może brak siedzenia:D
Myślę że poskładanie go jest wystarczającym osiągnięciem;D
Benzynie po złotówce...
Z resztą uporam się sam.