Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
kuj-pom
70 cm3
10 KM
8 Nm
14.00 s
Rieju RRX/MRX w podstawowej wersji - bez obrotomierza, akumulatora, rozrusznika. Zamiast wodotrysków i kosmicznych wynalazków są dwa koła, silnik i prosta elektryka, które w zupełności wystarczą do sprawnej i całkiem przyjemnej jazdy.
- aluminiowy cylinder Airsal Sport 70ccm z powłoką NiCaSil wraz z tłokiem jednopierścieniowym o średnicy 48mm
- łożysko główki korbowodu Malossi MHR
- układ wydechowy Tecnigas E-nox (stal nierdzewna + aluminium)
- osłona silnika z Rieju SMX Pro
- przerobiony błotnik i mocowanie tablicy rejestracyjnej
- dospawana rozpórka tylnego stelaża
Dwusuwowy Minarelli AM6, fabrycznie zamontowany był żeliwny cylinder o pojemności 49,7ccm z tłokiem ASSO (średnica 40,30mm), kręcący do 13.700rpm. Cylinder chłodzony cieczą, układ podgrzewania gaźnika, chłodnica KTM Kuhler, skrzynia biegów 6-stopniowa, sprzęgło mokre wielotarczowe, wałek wyrównoważający, gaźnik Dellorto PHBN 16, wysoko umieszczony airbox, gąbkowy filtr powietrza.
Zawieszenie:
Przód: klasyczne teleskopy Paioli o średnicy 35mm
Tył: pojedyńczy amortyzator hydrauliczny Paioli
Hamulce:
Przód: tarczowy hydrauliczny AJP śr. 260mm, zacisk jednotłoczkowy, przewód w stalowym oplocie.
Tył: tarczowy hydrauliczny AJP, śr. 200mm, zacisk jednotłoczkowy, przewód w stalowym oplocie.
Koła:
Przód: 21 cali - Pirelli Rallycross 80/90
Tył: 18 cali - Pirelli Rallycross 110/80
Sprzedałem, zapomniałem ;)
InformacjaDodawanie komentarzy zostało wyłączone dla tego pojazdu.