Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Gubin
60 cm3
7 KM
0.00 s
Kupiłem go 14.03.2011
Wyczyściłem i zrobiłem kapitalkę silnika
----..::OPTYCZNY::..----
- prostokątne podpalane kierunkowskazy
- kwadratowa biało-czerwona lampa tył
- migająca diodowa listwa pod bakiem (biała)
- kontrolki zmiany świateł długich (niebieskie) krótkich (zielone)
---..::MECHANICZNY::..----
- cylinder 60cm3
- cylinder 60cm3 MZA
- głowica MZA
- tłok 60cm3 MZA
- wał DDR 50cm3 (bez wypełniaczy)
- kosz sprzęgłowy 50
- gaźnik org.
- skrzynia 4b (tryb S51 1:33)
- tłumik orginalny ENDURO
Haha... Dużo kabli, akumulator, stacyjka itp.
- amorki tylnie założone od MZT
Planowane w toku
* Gubin - Rąpice 80 km w obie strony (Tych tras było dużo do babci się jeździło :)
* Rąpice - Słubice 120 km w obie strony
* Gubin - Zielona Góra 140 km w obie strony
*
*
*
*
*
- nie sprzedawać go
- kupić cylek 60cm3
- zadbać o niego
+ SZYBKI I NIE CHINOL
+ 4 BIEGI
+ MNIEJ AWARYJNY NIŻ INNE MOTORKI
+ TANIE CZĘŚCI DO WYMIANY
+ ZAREJESTROWANY
- SIMEK CZASAMI MA NA MNIE FOCHA I MOWI ZE NIE JEDZIEMY
- PROSTY W NAPRAWIE
- 60-70 km/h
- po zmianie cylka na 60cm3 80-100 km/h
- skończeniu szkoły i zdaniu matury
- płatnej pracy np. policja, straż, marynarka
- BMW 3 E46