Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Nowy Sącz
200 cm3
48 KM
0.00 s
Po kpl. remoncie wymieniony tłok/Mitaka/,korba/Hot Rods/,kpl.uszczelniaczy,łożysk/Koyo/,nowa tuleja cylindra,nowy napęd. Do całego remontu włożyłem nie zliczoną ilość godzin,ale najważniejsze robiłem to z sercem. Silnik odpala od kopa nie ma różnicy czy jest ciepły czy zimny,a przede wszystkim trzeba dobrze trzymać się kierownicy żeby nie zostać za motorem :)
W przednim zawieszeniu zostały wymienione uszczelniacze i olej,jak również łożyska na główce /All Balls/, wahacz tył został pomalowany proszkowo a boki zostały wypolerowane i wylakierowane, w wsporniku wahacza został wymieniony kpl.łożysk/NTN/ łącznie z uszczelniaczami jak i sworzniami.
O plusach można byłoby pisać ciągle,a minusów nie ma.
Zadowalające