Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Żbikowice
125 cm3
9 KM
0.00 s
Zwykły chiński cross trochę lepszy o bemi i tym podobnych.Mam go już 4 lata od czasów podstawówki.Dosyć awaryjny ale jeszcze się trzyma.
-wzmocniona rama
-bardzo uproszczona instalacja(w orginalnej często robiły się zwarcia i przebicia)
-boczki własnej roboty i osłona tylnego amora
-przedni błotnik od diabolini
-większe koła 17/14
-malowanie
-cewka WN od jakiegoś tam firmowego skutera ale najważniejsze że japońska
-przerobione siedzenie
-normalna pompka przedniego hamulca grimeca (seryjna była mikro rozmiarów i miała beznadziejne mocowanie)
-manetki i rolgaz domino
Ducar
4t
1 cylinder
2 zawory
4 biegi
Jest to chyba najmniej awaryjna część tego crossa.Jego największą wadą są bardzo szybko zużywające się pierścienie a ciężko o nie a zwłaszcza o jakieś porządne bo mam nietypowy cylinder (54mm a nie 52).Jak do tej pory to wymieniłem raz pierścienie,uszczelniacze zaworów i cylinder z tłokiem (jakiś syf mi się trafił bo bo od początku bierze olej) i jeszcze docierane zawory były.
Przód USD nawet nie najgorsze tył zmieniony amor na przyzwoity.
Każdy wypad w teren jest pamiętny np wyprawy po kilkadziesiąt km.
Nie sprzedać go.
Właściwie to on ma same minusy,ale i tak go lubię.Jego jedynym plusem to chyba jest tylko małe spalanie.
Nie mam ich zbyt wiele.
EXC 450 lub CRF 450X