Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Zatoka
55 cm3
3 KM
0.00 s
Witam! Postanowiłem poprawić swój wizerunek ogara zatem:
Jest to OGar 200 a nie Jawa 50 tak jak widać lecz niestety w spisie niema OGAR 200 więc dla natrętnych odrazu mówie ze to nie moja wina.
Tuning wizualny:
owiewka,kratka na lampie,kierunkowskazy,tłumik simsonoski tuningowany,Akumulator 12V,stacyjka,neon pod silnikiem,naklejki.
Tuning techniczny: cylinder "60"ccm,kruciec rozwiercony,zębatka 12 z przodu.
V-Max:
65km/h w porywach do 70km/h
Sezon zimowy, zamontowanie małej wyciągarki ręcznej na bagazniku( tak na wszelki wypadek)
Silnik od Jawki 50, Cylinder "60"ccm
Przód Ogar 200, tył MZ ETZ 250
Oprucz wypadków w czasie zimy, wpadaniu z fosy pełne zap to jest nic :D dlatego miałem wyciągarke zamontowaną, Mój jedyny karambol był w Styczniu, samochód wyskakuje z za zakrętu ja na liczniku 60km/h i niema czym hamować bo sie zerwało cięgno do hamowania, leżełem w rowie, poobijany. Nio i remont ramy trzbabbyło zrobić :/
Czas pokaże...
Tylne koło jest zcentrowane w jajko i przy dużej prędkości zaczyna skakać :/
Jazda na tylnim kole, jazda na rpzednim kole ( wymaga skupenia, wyszło mi tylko mmoze ok. 5 razy)
NSR 125