Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1989 r.
Jawiszowice
50 cm3
2 KM
0.00 s
Po kapitalce, orginał, pierwszy właściciel, nie zarejestrowany... ( fotka z przed roku )
-plan głowicy
-gaźnik o przelocie 14mm
- polerka wszystkich kanałów
- polerka tłoka i komory sparania
- odchudzony tłok
- (będzie miał i najbliższym czasie ) nowy lakier ( tylko nie wiem jaki czy czerwony + brokat czy niebieski + brokat ?? oczywiście metalic )
- (będzie miał i najbliższym czasie ) stożkowy filtr powietrza By Arczi
- skrucone kolanko ( 1 cm w tłumik )
- Polerke skrzynie korbowej i lekko korbowodu
- okno wydechowe 1 mm wyżej
- powiększony kanał ssący do 15 mm ( od strony gaźnika )
- wykorygowane progi ( idealnie ) cylinder- karter
- Ma kiery ( nieprzymocowane )
- ma aku
- światło stop
- wykorygowane progi gaźnik-kanał ssący
-( będzie miał ) wycięte koło w deklu z widokiem na podświetlane czarnego koloru magneto
- deske rozdielczą By Arczi
- ( będzie miał ) podcięty tłok od okna ssącego o 1,5mm
- gaźnik i silnik po polerce
- silnik po kapitalce i szlifie
Po kapitalce, zrobiłem mu polerke gaźnika ( www.arczi-.fotosik.pl ) i lekką silnika... Bardzo dużo ma mocy, wkręca się bardzo szybk0o na obroty!
w jedną osobę bardzo dobre lecz w dwie to już troszke za miękie i błotnik trze o opone... A w 4 to już opone zdziera!
Każda!! Ale najbardziej moja pierwsza gleba !
Zarejestrowanie...
Dalsze wyjazdy... i zloty z kumplami :)
+ waga
+ moc
+ wygląd
+ zazdrość kolegów ( dlatego że większość rzeczy zrobiłem sam - a mam 14lat )
- ciągłe lanie bęzyny do baku :(
uruchomienie go po 5 latach i odnowienie go :) zrobienie wszystkiego napisów na oponach itp ( domowymi sposobami )
pełnym baku :) i kolekcji rometów!