Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1986 r.
Pultusk
55 cm3
4 KM
3 Nm
0.00 s
Ogar 201 w zmienionym design'ie ;p... nie wszystkim sie podoba, wazne ze mi pasuje:D Dostalem go w pudelkach i włożyłem w niego duuzo kasy i pracy...
Pełna instalacja 12V, zapłon, światła, kieunki, akumulator, cylek 55cm3, tłok odchudzony do 65gr, wcięcia na tłoku co do kanalów pluczących-1mm do kanału wydochowego-1,2mm, ucieta nóżka tłoka o 1mm, tłumik simson z przerobionymi dławikami, korekta kanałów w cylindrze, plan głowicy, świeca NGK, dysze 70, krótkie kolanko wydechowe, łożyska luz C3, prędkość obrotowa silnika po przeróbkach do ok 8000tys, predkosc uzytkowa w granicach 70km/h
jawa 223, dwusów, 55cm3,Średnica tłoka 40mm
Skok tłoka: 44mm
Stopien sprężania: 10,5
Przód tył: Od ETZ 150 czyli tłumienie hydrauliczne przód i tył, możliwość ustawienia twardości tylniego zaiweszenia...
9 km od pultuska jak padlo mi łozysko w tylnim kole ;)
Już simak:D
-jednym słowem BRAK minusów, no moze tylko brakuje mocy;p
+zawieszenie, lekki sprzęt
vmax mierzone samochodem 71km/h
yamaha dt125r, ktm 125exc, gas gas 125ex :D