Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Pabianice
70 cm3
12 KM
7 Nm
0.00 s
Więcej zdjęć na www.bikepics.com/members/dudi1203
Zapraszam wszystkich simsoniarzy na forum
www.simsony.net
Chyba już zakończony
-cylinder Almot s70 przerobiony na membranowy z pięcioma kanałami płuczącymi - SPRZEDANY
-odchudzony tłok - SPRZEDANY
-zmieniony kosz sprzęgłowy
-przerobiona instalacja elektryczna
-samorobiony wydech - SPRZEDANY
-filtr powietrza RZT
-wał MZA z wypełniaczami
-gaźnik Amal 19mm z dyszą 95
-zmienione przełożenia skrzyni biegów
Przód na grubszych sprężynach
tył od MZ
Otwarcie sezonu w Częstochowie 2008 - 250km i simek jechał niezawodnie
Brak. Pojazd sprzedany.
Plusy
+oszczędność
+szybkość
+przyspieszenie
+miły dla ucha dźwięk
+możliwości tuningu
+brak minusów
Vmax nigdy nie osiągnięty - zabrakło czasu i troche pieniędzy na lepszy zapłon. Najlepszy zanotowany wynik to było osiągnięcie 13 000obr/min na trzecim biegu co przy moich przełożeniach dawało około 100km/h. Czwórki nie mogłem wrzucić - włożenie 4tego biegu od sr 80 było odpowiednie dla silnika przed przeróbką a po przeróbce stało się balastem. Brakło czasu na powrót do standardowej czwórki. Także Vmax mogę tylko szacować na jakies ~110km/h. Byćmoże lepszy zapłon pozwoliłby na lepszy wynik bo przy takich obrotach platynkowy dawał iskrę w przypadkowych punktach niestety.
VFR 750