Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1985 r.
Chrzan
50 cm3
0.00 s
Simson S51 Enduro ! Kupiłem go za 100zł od pewnego Pana który go sprowadził pare lat temu do swoich synów lecz oni nie chcieli go i leżał pare lat w garażu. W tamtym sezonie go kupiłem i wyremontowałem tzn. rozebrałem go w drobny mak i zacząłem składać od podstaw. W silniku wymieniłem tylko pierścienie i wałem kopki i niec więcej bo silnik chodził jak nowy , miał niesamowitą siłe i był bardzo szybki. Włożyłem w niego 350zł. Po sezonie sprzedałem do za 900zł ( tak tanio bo był bez papierów) :D Ładny Interes :DD
Nie bawiłem się w żadne tuningi typu cylindry 60 cm3 czy planowanie głowicy które skracają żywotność silnika. Mój simek chodziłtak pięknie że nie trzeba było nic tuningować w silniku bo chodził jak nowy ;D Zainwestowałem tylko w TUNING optyczny ( widać na foto) zdrobne modyfikacje
Silnik chodził jak nawy. Miał wszystkie części oryginalne Niemieckie. Kupiłem tylko pierścienie i wałek kopniaka (niemiecki)
Bardzo dobrze chodziło :D dzięki czemu motor był wygodny :P
Wile ich było :D
Simek był świetny tylko nie miał papierów :(( Bardzo wygodnie się na nim jeździło i był mocny i szybki
Oj wiele przeżyć :D m.in. ucieczka przez policją po lecie ( uciekłem :P ) Wile podróży :D Dużo nauczyłem się na tym motorze m.in. stóję jazda na przednik kole itp :D
Yamaha TZR, to dalekie marzenia a realne to Suzuki RG
lub Honda NSR lub NS1 albo Aprilia AF1 Futura