Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Kotlin
58 cm3
3 KM
5 Nm
0.00 s
Simson S51 enduro
Kupiłem go w maju 2005r. za 1000zł, był w opłakanym stanie. Pierwsze wakacje jakoś tam przejeździłem, jedynie przeszlifowałem cylinder. Najesień został rozebrany co do 1 śrubki, pomalowany i złożony od podstaw, zrobiłem kapitalke silnika, wypolerowałem alumy. Zimą 2006/07 pomalowalem bebny i dekle i zrobilem pewne modyfikacje w elektryce. Do tego kupiłem nowy tlumik
Myśle, że simson dosyć sie prezentuje
Kierunki, stop, postojówki i kontrolki kierunków na diodach, podświetlenie licznika za pomocą diody flux elektroniczny przerywacz.
cylinder ddr przeszlifowany na 60 polerowane kanały
gaznik bing
M531/541, trzybiegowy, po kapitalnym remoncie
wymieniłem olej w przednich i tylnych amorkach, nowe sprężyny z przodu. Pracuje bardzo dobrze:D
08.03.2007 - postanowiłem pojechać simsonem do szkoły(ok40km od domu) w pierwszą strone jechało się zarąbiście ale spowrotem jechałem w rzęsisty deszcz, na dodatek spadla temperatura powietrza, stóp i dloni nie czulem:P
nie wiem dokladnie ale zamierzam dac kola do nacentrowania kupic chromowane szprychy, wypolerowac bebny i porzadnie obrecze
Mało pali, dość zrywny jak na 50ccm. Minusem jest to że podczas jazdy z wiatrem pasażer może śmierdzieć spalinami i lanie oleju do benzyny(przydalby sie dozownik)
80km/h z gorki z wiatrem
na prostej kolo 70-75
Yamaha virago 535, kawasaki el250 eliminator,honda vt500 shadow