Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Śrem
49 cm3
0.00 s
Jest to romet ogar 205, obecnie po generalnym remoncie ramy jak i silnika, rama elegancko pomalowana w zakładzie lakierniczym lakierem z palety kawasaki, założyłem rączkę gazu i rączkę lewą od wsk bo są wygodniejsze, tylne amortyzatory od kawasaki ponieważ potrzebowałem bardzo sztywnych amortyzatorów bo praktycznie zawsze jeżdżę z bratem a nie należymy do najchudszych osób, na amorkach od wsk przecieraliśmy kabelki :PP
żaden tuning, orginalne najlepsze
Po generalnym remoncie, wymiana łożysk, simeringów, pierścieni, tarcze sprzęgła platynki kondensator, ogólnie caly odswierzony, był rozpoławiany i od podstaw składany.
Na pierwszych zdjęciach są amorki od wsk, na pozostałych widać już od Kawasaki z pełną regulacja:) Bardzo mi odpowiadały ponieważ zawsze jedziłem z pasażerem a oryginalne się zamykały... przód-oryginał
Utrzymać taki stan jak widać na fotkach przez dłuższy czas.
+ Tanie częsći
+ Mało pali
+ Zadawalająca mnie prędkość 60km/h
+ Bez awaryjny
- Jeszcze nie odkryłem
Moje marzenie zostało spełnione;) wystarczy zajrzec w moj garaż xD