Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Bełchatów
60 cm3
4 KM
5 Nm
0.00 s
Miałem go 2 lata, był niezawodny i zawsze dowozi mnie do celu. Opuścił fabryke w 1991 roku. Orginalnie był w jasno zielonym kolorze, ale przemalowałem go na srebrny metalic. Ma 12V instalacje, no i zapłon stykowy, co nie koniecznie jest jego minusem. Ostatnia fotka jest najstarsza, mniej wiecej 3 miesiące po zakupie.
Więcej zdjęć:
www.bikepics.com/members/busterek
Przy okazji zapraszam na najwieksze w Polsce forum o simsonach
www.simsony.net
Brak, bo po co?
Czterosuwowy, czterocylindrowy,
rzędowy, dohc, z jednym wałkiem wyrównoważającym, cztery napędzane szklankowymi popychaczami zawory na cylinder, smarowany mokrą miską olejową. A z takich realnych rzeczy to cylinder 60. Ponadto w silniku wymieniłem łożyska, simmeringi, tarczki sprzęgła, cewki, i jeśli chodzi o silnik to chyba wszystko. Reszta w nienaruszonym stanie.
Dosyć komfortowe, z tyłu z 2-stopniowa regulacja. Z przodu wymieniłem sprężyny i zalałem świeżutkim olejem
Zaraz po zakupie, bez ważnego oc, gdy sprawdzałem ile z niego da się wyciagnać rozpędziłem sie do niebotycznych 70km/h (na ograniczeniu do 30) i dostrzegłem w lusterku jadący za mna radiowóz :D No ale ku mojemu zdziwieniu wyprzedili mnie i pojechali dalej, i chwała im za to
Poszedł w Polske za 2800pln. Możecie wierzyć lub nie, ale był wart tej ceny :)
Plusy:
-tanie, łatwo dostępne części
-spalanie na poziomie 2-2.5l
-niezawodność
Minusy:
-raczej brak
Przez jeden sezon docierałem go 3 razy
Derbi Senda sm, Yamaha TZR 50, Honda NS1, Gilera GSM, i wiele wiele innych