Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
Głowno
55 cm3
6 KM
0.00 s
JUŻ NIGDY WIĘCEJ TAKIEMU KLASYKOWI TAKIEJ KRZYWDY NIE ZROBIĘ!!!!!!
odetkany silnik, tloczek fi 39,96mm ktory daje 55,3ccm a nie jak podaja na allegro "cudowne 60ccm" (panowie, matematyka sie klania), przod wsk, bak od jawy 250, siedzenie konstrucji wlasnej z dokladanym oparciem, lampa i przod blotnik od wsk, tyl lampa od autobusu pomalowana na pajeczynke :D czarne fele, polerowane bebny hamulcowe i caly silnik, stacyjka pod siedzeniem, altenrnator od babetty(jakies 60 W i 12V !!) halogenowa zarowka z przodu, boczna stopka od ETZ, gmole (nie ma jeszcze ich na zdjeciu) kierownica i klamki od ruskiego moto (wygodne!! ) manetki od choperra, night bary z przodu, "NOS" czyli to czerwone na foto :D
wszystkie mozliwe modyfikacje/usprawnienia. ograniczenie o 24,9 ccm pojemnosci skrzyni korbowej poprzez wypelniacz z teflonu
(vmax ok 80kmh, predkosc przelotowa do sie utrzymac na poziomie 65-70 kmh.)
tyl simson, przod wsk
kazda ale chyba najbardziej na zloty (ozorkow, łodz, nieborow, sochaczew, oj bylo jeszcze tego)
uraować ją i powrócić do oryginału
pus to niepowtarzalny wyglad i zwiazane z tym reakcje ludzi :)
zreszta dla mnie ten moto ma same zalety :)
zrobienie na nim grubo ponad 30 tys km :D
jawie 21 lub jawce golden sport