Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Gdzieś w PL
49 cm3
0.00 s
Moja Aprilia RS2 50. Tradycyjnie po kupnie musiałem w nią sporo zainwestować pieniędzy i pracy, ale warto było dla takiego efektu. 3 000 km niezawodnie!
Cylinder Gilardoni 7 kanałowy Nicasil! Dołożyłem wydech Gianelli, czerwoną szybkę tuningową, paski na koła, kierunki LED.
Oprócz cylindra seria, muszę zmienić gaźnik na większy, ten blokuje przy tym setupie.
Seria, przód z nowym olejem i uszczelniaczami.
Wiele było. Kiedyś jechałem przez jakąś wioskę, dwie dziewczyny na przystanku zaczęły mi machać, odmachałem ale mało do rowu nie wjechałem bo się odwróciłem, musiały mieć polewkę...
Do tego kontrole, na szczęście bez mandatów.
Doprowadziłem ją do stu procent sprawności więc cieszę się jazdą kiedy tylko mogę.
+Wygląd!!!!!!!
+Aprilia (nie skuter, nie chińczyk, nie pełnoletni Simson).
+Niezawodność.
+Spalanie średnie 2.68 litra na setkę! Obliczone kilometry przy pełnym baku do zgaśnięcia silnika, dodam że jeździłem wtedy z pasażerem i w mieście, więc na trasie 2.5 wydaje się być realne.
+Ludzie nieraz proszą mnie o dodanie gazu, podchodzą i pytają o Aprilkę, zawsze po wyjściu ze sklepu na prowincji tak mam. Nawet policja jest zaciekawiona i kiedyś nie mogli uwierzyć że to 50.
+Dobre zawieszenie.
+Zajebiaszcze hamulce!
+Bardzo dużo części do AM6.
+Mimo że to 50, jest to mój najlepszy pojazd do tej pory.
+Dynamika i odiągi na tle chińczyków czy innych.
-Co tu ukrywać, tylko 50...
-CHOLERNIE drogie części. Ja rozumiem, że napęd D.I.D i tuningowa szybka kosztują po ok 200zł, ale żeby napęd prędkościomierza też?! A zamienników brak. Jeśli planujecie zakup RS to lepiej dać 500zł więcej, niż oszczędzić 500 i wydać 1000.
Małe spalanie, niezawodność, doprowadzenie do stu procentowej sprawności (mam górę starych części). Mam seryjny gaźnik i planuję wymienić na większy, poza tym alles gut.
Myślę nad czymś lepszym.