Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Wolsztyn
60 cm3
3 KM
0.00 s
Mój były simsonek s51. Sprzedany został miesiąc temu. W czasie gdy go posiadałem ( 11 miesięcy ) przeprowadziłem lekki tuning silnika, zmieniłem amortyzatory , pomalowałem boczki i bak na ładny zielony kolor i błotniki na czarno :) Bardzo fajna maszynka, mało awaryjna, nie bałem się nią jechać tras rzędu 100-200km :) Polecam wszystkim , gydyż są tanie w utrzymaniu ( są tanie, tanie i szeroko dostępne części, małe spalanie ( na oryginalnym silniku), wszystko można sobie samemu robić )
Zmienione mocowanie tablicy, lampy, migaczy, amortyzatory twardsze, silnik tuning, zębatka przód 19 zębów ( na prędkość )
Secik : Almot 60/4/3 (8 kanałów), Gaźnik Amal 19T (dysza 90)
Twarde, lepsze niż oryginalne
Powrót późną nocą do domu z imprezy w burzy + poważna usterka simsona :) Długa historia :D
+ Ceny simsonów
+ Dużo części zamiennych i ich niewielka cena
+ Mało awaryjny
+ Dobry do nauki ( nie za szybki , ale dynamiczny
-spalanie na tym cylku i gaźniku (rzędu 4-5l)
-wygląd ( zero tuningu optycznego )
90km/h
Mitsubishi lancer evo 5/6/7
Yamaha r1/r6