Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2011 r.
Opoczno
80 cm3
0.00 s
SPRZEDANA
-odblokowany moduł
-usunięcie czujnika stopki bocznej
-zmostkowanie przewodów przy lewej klamce, przez co mogę odpalać Zetkę z rozrusznika bez trzymania wciśniętego sprzęgła (po odpięciu czujnika stopki bocznej nie było innej możliwości na odpalanie ze startera, niż trzymanie sprzęgła)
-zębatka 14z na przód
-zębatka 38z na tył
-zestaw 80cc
-tłok 4Ride (cięższy i z dłuższymi skrzydełkami, aniżeli ten fabryczny od 80-tki)
-mocniejsze podświetlenie zegarów
-usunięcie napisu ,,50" z boczków, zostało same ZetKA
-poprawa mocowania lampy tylnej
-zmiana filtru powietrza na stożek gąbkowy, a obecnie na siatkowy (mocowania gąbkowego się połamały od wibracji)
-odklejenie logo Rometa z przodu motocykla
-obniżenie lampy
-mocowanie na GPS
-zmiana wężyka paliwa
-nowe końcówki kierownicy
-przedłużki amortyzatorów
-obklejenie boczków folią czarną błyszczącą
-wymiana lusterek
-wymiana akumulatora
Zmiana podświetlenia zegarów na LED i zakup czystych dekli silnika(bez napisów ROMET) oraz polakierowanie baku
Plusy:
-żwawy jak na taką pojemność
-niskie spalanie
-dobry wygląd
-tanie naprawy i łatwość modyfikacji
Minusy:
-mała waga
-tylko 35W żarówka, przy 65W nie ma ładowania
-krótkie amortyzatory(przedłużki rozwiązują problem)
Romecie Division 249 albo Kawie ER5 ;)