Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1973 r.
Radomno
243 cm3
21 KM
0.00 s
mz kupiłem za 280 zł stała 8lat w gazazu silnik nie zapoalał wszystko było zardzewiałe i zaczeło sie :regeneracja wału nowa korba i łozysko wał wypolerowany bo był w rdzy ,szlif cylindra kanały wypolerowane i powiekszone nie było biegów mocowanie od kopa wyrwane w karterze dało sie pospawac tryby wystarczyło wyczyścić nowe łozyska uszczelniacze nowy olej silnik został zlozony po wyczyszczeniu ramy umyciu i regeneracji czarnego lakieru woskiem polerowałem zielone elementy odzyskały blask został zmieniony olej w lagach uszczelniacze i osłony nowe zembatki i łancuch niestety zapomiałem o osłonach linki zostały stare przesmarowałem je linki zostaly orginalne zaczela sie zabawa z elektryka wszystkie styki poczyszczone i zabezpieczone nowy akumulator zamontowany silnik wyczyszczony bak gaznik nowy wezyk fajka swieca niestety silnik nie miał iskry zaczelo sie szukanie zanieczyszczony przerywacz wyczyszczony i wyregulowany zapłon i przerwa dwa kopy na ssaniu bez zapłony włoczony zapłon kontrolki działaja trzeci kop zapaliła kontrolka ładowania zgasła swiatła kierunki trombik wszystko działa motor chodził idealnie po przejazdzce jeszcze regfulacja gaznika i łancuch załozone kapy i sprzegło regulacja
planowana głowica powiekszone i wypolerowane kanały 3 szlif
idealna jednostka piecio biegowa z nieszczesna 2 czasami wyskakiwała ale pózniej sie dotarło ,dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym
w pełni sprawne przód: widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym,
skok koła 185 mm
tył: elementy resorujące z tłumieniem olejowym,
zmienne regulacje wstępne sprężyn, skok koła 105 mm
wszystkie a najbardziej pierwsza
nowa opona tył poszukiwania orginalnej klapki siedzenia
na kazdym biegu moc ,5 biegów ,vmax 145 km/h miezone z samochodem ,niestety instalacja 6 v ale laduje,pieknie trzyma sie na drodze czy ulica czy piach na blocie małe problemy wszystkie swiatła działaja cala instalacja