Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
świętokrzyskie
243 cm3
21 KM
27 Nm
9.00 s
Etkę kupiłem parę lat temu ,,do jazdy\\\\\\\" pobrykałem tydzień i urwało się sprzęgło razem z kawałkiem wału, okazało się że któryś z poprzednich właścicieli (było ich ze czterech) zespawał stożek sprzęgła z wałem, no i jazda zaczęła się od remontu, malowania (sprayem) itp. Obecnie jeżdżę na silniku od ETZ 250 z 1983r. którą kupiłem za nieduże pieniądze.Silnik również wyremontowałem(szlif IV, korba itd.)a ponieważ nie miałem kasy na remont karoserii 250 i na rejestrację, to silnik włożyłem do 251 żeby go dotrzeć i tak już zostało (hula aż miło) a silnik od 251 trafił do ETZ 250 którą pomału robię na terenówkę, której początkowy zarys widać na fotce.
niema potrzeby
od ETZ 250 1983r.
oryginał po regeneracji
każda bliższa i dalsza byle na motorze
skończenie i uruchomienie terenówki i niech leśne zwierzęta się na to pomału przygotowują
same plusy
dobrych relacjach między samochodziarzami i motocyklistami o ile to możliwe w tym kraju
NO NO ETKA bardzo fajna byle tak dalej!! Pozdrawiam
jeszcze zmien tyl kolo na jakies crossowe zeby tarcza byla
dyfuzor od jakiejs 250tki to bedzie najlepsza etka z PJ
fajna mz
widze ze przerobka lekka idzie
wstaw centralny amortyzator
i blotniki od yz 125 i bedzie git maszyna
ale i tak jest fajna wpadnij do mojej
nieźle, nieźle...
noo dobry opis... jeszcze raz super moto ;)
Bardzo ładna 251. Fajne malowanie. podoba mi sie 5/5
zacny sprzęcik ... 10/10 ... pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
bardzo fajna 251... zostawiam 10/10 i proźbę o opisanie tego moto. LwG i zapraszam do skomentowania mojej Mz ;)