Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Naprawa
247 cm3
21 KM
0.00 s
Witam
Wszystko zaczęło się gdy zobaczyłem ją w stodole u dziadka poprosiłem go o aby przywiózł ją mi do garażu, nie długo po tym miałem ją u siebie remont zacząłem w 2008r. rok później już jeździła:) teraz ją tylko dopieszczam :)
Lista prac i kupionych rzeczy:
- zakupienie wału DDR
-łożyska FŁT i simeringi
-Tłok ETZ 250 KPL. ORG. II szlif (wiadomo ,że to nie DDR ale już lepszej jakości niż te chińskie które się świecą jak psu jaja na wiosne )
-Linka sprzęgła ETZ 250 imp.
-Oring startera ETZ 250
-Oring wałka biegów ETZ 250
-Podkładka sprzęgła ETZ 250 (falista)
-Zabierak i koło talerzowe oryginał DDR
-Koło przednie pod tarcze
-Goleń prawy pod tarcze
-Pompka hamulcowa Brembo, przewód,zacisk
-Owiewka Tiger
-Żarówka światła pozycyjnego led.
i wiele innych ale zrozumiałem ,że takie wymienianie części jest bez sensu :)
PS. przy MZ jeszcze sporo pracy mnie czeka gdyż chcę doprowadzić wygląd do stanu salonowego :)
Oryginał najlepszy :)
Oryginalne po wymianie uszczelniaczy :) twarde.
-Malowanie owiewki, baku i boczków.
-Wymiana zapłonu na elektroniczny
Same plusy :)
Kawasaki ZX10R oraz Suzuki RM125/KTM SX125
niestety ciężko jest doprowadzić motocykl do idealnego stanu jeśli się go eksploatuje i dochodzi problem z gotówka...;) ale niektórym się to udaje a ty jesteś blisko:)\r\nwpadaj do mnie pozdro :)