Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
olsztyn
250 cm3
23 KM
9.00 s
MZ zakupiona w stanie agonalnym lecz oryginalna. Zimą skompletowałem wiekszość czesci potrzebnych do renowacji w miarę możliwości oryginalnych.i tak udało sie zreanimować wahacz tylny, wymienic łożyska kolumny kierowniczej całosc pomalować a reszta poszła juz sama....wymiana połamanych kloszy naprawa elektryczna itd...efekt widac.
Jeżeli przyjmiemy ze wymaina pompy hamulcowej z oryginalnej na mniej awaryjna z ZZR 600 i wymiana gaźnika na BING zaliczymy jako tuning to owszem jest po tuningu.
Nowe co sie tylko dało...
1.Wał oryginalny nie jakies tam podruby produkcji DDR nigdy nie zakładany...i niech nikt nie mowi ze nie można już znaleść!!!
2.Kompletne sprzegło produkcji DDR jak wyżej nie używane a kto ma etz wie ze sprzegło w tym sprzecie to podstawa.
3.Cylinder po 1 szlifie dokładnie dobrany tłok pierscienie i luz.
4.uszczelniacze, zebatki, łożyska, zabezpieczenia itd itp wymieniono wszystko co mogłobo w przyszłości nawalic...
na bogato... a co!!!!!!!!!!!!
Zreanimowane.
Tył spreżyny nówka, lagi po regeneracji we własnym zakresie.
Samo bżmienie jest najlepszą muzyką:P:)
Wycieczki zaraz po zakupie długo bede pamietał, zapewne dlatego, ze wiecej pchałem niż jechałem...
Pożądnie dotrzeć silniczek i w świat...
Pełna owiewka taka jak miała milicja
Stelaże i kufry zapewne PNEUMANTY
Znaleść kosz boczny w rozsądnej cenie
brak minusów same ++++++++
samo doprowadzenie ETZ do stanu używalności to juz osiągnięcie...
A co będę odstawał....o paliwie tańszym marze!!!!
ganio1234 dodał pojazd do ulubionych
ganio1234 uznał sesję jako wyjątkową
ganio1234 oznaczył pojazd jako wyjątkowy
ganio1234 nominował pojazd do prezentacji tygodnia
ganio1234 pozdrowił kierowcę pojazdu